Uber Eats va fi lansată și în România, în câteva luni, iar oferta pentru postul de manager rămâne încă valabilă, conform informațiilor transmise la București de Filip Nuytemans, general manager Western Europe Uber Eats.
El a arătat, într-o conferință, că o companie care livrează mâncarea la domiciliu ar trebuie să le ofere clienților o gamă de mâncăruri, din care să selecteze ceea ce vor, și să distribuie mâncarea în timp util.
„Uber Eats este o companie de tehnologie și urmărim să creăm o legătură strânsă cu restaurantele, să livrăm produsele rapid pentru ca oamenii să aibă încredere în noi”, a spus Nuytemans.
În luna martie, Uber a confirmat că va lansa, în câteva luni, și în România aplicația de livrare de mâncare Uber Eats.
Profit.ro a anunțat pe 6 februarie că Uber a lansat procesul de recrutare a unui manager pentru acest serviciu.
Uber Eats este momentan disponibil în peste 200 de orașe din întreaga lume, cu 150 de orașe adăugate în 2017, urmând ca în 2018 să fie adăugate alte 100 de orașe, printre care și București.
Statisticile arată că, în România, segmentul de livrare de mâncare va ajunge în 2018 la 196 milioane de dolari, din care segmentul de comenzi online este estimat la 192 milioane de dolari. Rata de creștere este estimată la 23,3% pe an, care va rezulta într-o piață de 452 milioane de dolari până în 2022.
Uber Eats este o aplicație de livrare de mâncare separată care face din comandarea mâncării o experiență la fel de simplă precum comandarea unei curse, indiferent dacă ești acasă, la birou sau în parc. Uber folosește tehnologia și rețeaua de curieri și restaurante pentru a livra eficient mâncare către utilizatori, care își pot urmări comanda în aplicație, pot modifica cu usurință punctul de livrare și pot folosi același cont de pe care solicită curse Uber.
Uber Eats a fost lansat în decembrie 2015 în Toronto, iar momentan aplicația este disponibilă în peste 200 de orașe și 30 de țări din întreaga lume. În februarie 2017, Uber Eats a fost lansat în Varșovia, primul oraș din regiunea Europei Centrale și de Est. Astăzi, aplicația este disponibilă în 3 orașe din Polonia și colaborează cu peste 1.000 de restaurante poloneze.
La nivel global, principalii jucători sunt UberEats, Just Eat, Deliveroo, gigantul Amazon intrând recent, la rândul său, pe această nișă.