Casa de modă americană Victoria’s Secret, cunoscută mai ales pentru articolele de lenjerie intimă, a deschis primul magazin în România, în aeroportul Otopeni, în zona duty free.
Magazinul a fost deschis în urmă cu o lună, dar astăzi a fost anunțat oficial.
„Tratativele pentru aducerea brandului în România au durat aproape un an”, spune Cristian Negoiță, Director General Millenium Pro Design, unul dintre liderii europeni din domeniul travel retail și care operează magazinul din aeroportul Otopeni.
Millenium Pro Design operează sub brandul BestValue, o rețea de magazine situate în cele mai importante aeroporturi din România, precum București (Otopeni), Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Suceava, Bacău, Constanța și Oradea.
CITEȘTE ȘI Uber a inițiat discuții pentru a cumpăra unul dintre cele mai mari start-up-uri din Europa, concurentul platformei Uber Eats, lansată și în RomâniaBrandul Victoria’s Secret a fost fondat în 1977 în San Francisco, California, de soții Roy și Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond în stilul epocii victoriene. Brandul se adresa inițial bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere, așa că i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumpărătorii. În 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion de dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o către clientela de sex femin.