Teilor, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a deschis primul său magazin din Cehia, în cadrul centrului comercial Westfield Chodov din Praga.
Cu această nouă deschidere, Teilor ajunge la un număr de 63 magazine fizice, fiind prezent în cinci țări din Europa Centrală și de Est.
„Intrarea pe piața din Cehia, prin deschiderea acestui magazin în Praga, marchează o nouă bornă în procesul de dezvoltare. Extinderea pe o piață nouă este întotdeauna o provocare pentru companii, dar pentru noi, experiențele anterioare reușite din Polonia, Ungaria și Bulgaria ne fac să fim extrem de încrezători în legătură cu evoluția noastră din Cehia. Pe baza cercetării de piață făcută în această țară, am văzut o oportunitate importantă de creștere pe segmentul bijuteriilor de lux în care activăm. Ne așteptăm ca în Cehia, brandul Teilor să se consolideze și să ajungă la maturitate în următorii ani, inclusiv prin deschiderea altor magazine pe care le avem în vedere pe această piață”, a declarat Willy Dicu, CEO al Teilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Deschiderea magazinului din Cehia face parte din procesul de expansiune internațională vizat de Teilor, pentru care compania a bugetat în acest an investiții în valoare de 27 de milioane de lei. Acesta este cel de-al cincilea magazin deschis de Teilor în acest an, după cele trei din România – în Colosseum Mall din București, Iulius Mall din Iași și Piatra Neamț Shopping City – și cel din Polonia – în centrul comercial Posnania din Poznan. În a doua jumătate a acestui an, compania vizează inaugurarea altor trei magazine noi, dintre care două în Polonia și unul în Ungaria.
Locațiile în care Teilor va deschide magazine în 2022 includ centrele comerciale din Polonia, Stary Browar din Poznan, Wroclavia din Wroclaw, precum și centrul comercial Arena din Budapesta, Ungaria. Pe măsură ce rețeaua de magazine internaționale se extinde, activitatea Teilor din următoarele luni se va axa pe creșterea notorietății brandului în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, precum și extinderea bazei de clienți și a traficului din magazine prin campanii dedicate.
Până la sfârșitul anului 2022, rețeaua Teilor va ajunge la 66 de magazine, dintre care 53 de magazine în România și 13 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. CITEȘTE ȘI Telemeaua de Ibănești va ajunge în SUA. Miniștrii - serviți anterior cu brânză în ședința de guvern
În 2021, Teilor a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creștere cu 65% față de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020. Creșterea vânzărilor a fost determinată, în principal, de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate și de vânzările crescute la categoria inelelor de logodnă.
Profit.ro a anunțat recent că Teilor Holding, grup de companii care include lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor, își va recompensa cu acțiuni angajații cheie. Primii beneficiari ai stock option planului sunt administratorii Mircea Varga și Nicolae Narcis Stan, relevă date analizate de Profit.ro. Planul va avea o perioadă de aplicare de până la 5 ani, cu un total de până la 1% din capitalul social, și vizează recompensarea, menținerea și motivarea angajaților cu roluri cheie și funcții de conducere.
Fondatorii holdingului, soții Florin și Geanina Enache, au decis și primii beneficiari – membrii CA Mircea Varga și Nicolae Narcis Stan.
Anul trecut, Teilor Holding a atras 45 de milioane de lei de la investitorii BVB, în cel mai mare plasament privat pentru obligațiuni corporative din istoria pieței AeRO, și a ajuns la un capital social de peste 350 de milioane de lei.
Ulterior, Teilor a anunțat accelerarea extinderii la nivel european, întărirea echipei manageriale și obiectivul de a atinge o cifră de afaceri de 1 miliard de lei până în 2026.
În luna iunie, holdingul l-a numit în funcția de președinte CA pe Mircea Varga, responsabilul cu elaborarea și aplicarea strategiei de dezvoltare a business-ului.
CITEȘTE ȘI One United Properties cumpără teren în București pentru o nouă dezvoltare rezidențială – One Herăstrău City, cu 7 turnuriTeilor Holding a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri combinată la nivelul celor trei de 282,7 milioane de lei, în urcare cu 47% față de 2020. Creșterea a fost adusă de lanțul de magazine de bijuterii de lux, care a ajuns la un rulaj de 231,5 milioane de lei, după un avans de 65%.
Prezent în România, Polonia, Ungaria și Bulgaria, Teilor deține 60 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de comerț electronic teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg.