Unilever și-a majorat prețurile cu 11,2% în ultimele luni și se așteaptă să facă acest lucru din nou pe parcursul anului, apreciind că perspectivele pentru economia globală și inflație sunt „incerte și volatile”.
Creșterea prețurilor în perioada aprilie-iunie a ajutat grupul anglo-olandez de bunuri de consum să raporteze o creștere a vânzărilor de 8,1% în prima jumătate a anului, majorările de preț compensând scăderea volumelor de bunuri vândute, conform The Guardian.
Prețurile au crescut cel mai mult la produsele de îngrijire la domiciliu, cum ar fi Persil și Domestos. Cantitatea de alimente vândute a scăzut cu aproape 1%, în ciuda vânzărilor de înghețată la pachet, cum ar fi Magnum, care au crescut cu peste 10%.
În februarie, Unilever a anunțat că va elimina aproximativ 1.500 de locuri de muncă din management și își va restructura afacerea, pentru a se concentra pe cinci domenii principale de produse.
Producătorul săpunurilor Dove și al înghețatei Magnum, care are aproximativ 149.000 de angajați în întreaga lume, se va concentra pe cosmetice, îngrijire personală, îngrijire la domiciliu, nutriție și înghețată.
CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmenteUnilever este al doilea mare jucător din industria alimentară pe piața mondială, după Nestle. Pe piața românească, compania este prezentă din 1995.