Retailerul polonez de încălțăminte CCC Group, noul proprietar al lanțului de magazine CCC din România, operate anterior în franciză de Peeraj Brands International, va intra pe piața locală cu un nou brand, HalfPrice, recent lansat, în luna aprilie a acestui an, furnizor de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, produse cosmetice, jucării și mobilier la prețuri reduse, planul fiind să își tripleze cifra de afaceri până în 2025, relevă date transmise de companie și analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Odată cu România, brandul HalfPrice va fi lansat și în Rusia și Slovacia (aprilie), după ce a fost introdus în acest an în Ungaria (august), Austria (tot în august) și Cehia (septembrie).
„Succesul pe piața poloneză ne-a determinat să accelerăm deschiderea de magazine sub brandul HalfPrice în mai multe țări din regiune. Suntem convinși că și în Europa lanțul va avea același succes ca în Polonia. Suntem încrezători în rezultatul activităților și succesul HalfPrice în alte țări”, argumentează Grzegorz Urban, Director de Expansiune Internațională al Grupului CCC.
Cu ajutorul comerțului online și extinderii brandului HalfPrice, compania vrea să își tripleze afacerile până în 2025, la 4,33 miliarde euro, de la 1,4 miliarde euro, din care HalfPrice va avea o pondere de 15-20%, alături de celelalte branduri ale companiei, CCC (25-30%), Eobuw (30-35%), Modivo (15-20%) și DeeZee (5%).
Tot în acest interval, ținta este ca CCC să ocupe 22% din cota de piață la încălțăminte și 4% din cea vestimentară, în România, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia, Croatia, Slovenia, Bulgaria și Serbia.
Ponderea veniturilor din vânzări online va crește la peste 60%, de la circa 45% în trimestrul III al acestui an.
Totodată, CCC vrea să își mărească spațiul comercial total la circa 1 milion metri pătrați, de la aproximativ 647.000 metri pătrați la finele trimestrului III. Compania vede potențial pentru peste 250 de magazine HalfPrice, cu o suprafață totală de aproximativ 400.000 metri pătrați.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Early Game Ventures va lansa al doilea fond de investiții, cu majorări substanțiale de cifre: Următorul unicorn românesc va apărea în mai puțin de 5 aniPortofoliul CCC va include mărci proprii și peste 3.000 de mărci străine.
Grupul polonez, printre cei mai mari producători de încălțăminte din Europa, prezent cu circa 1.200 de magazine în 19 țări, a finalizat, în primăvara anului 2018, preluarea magazinelor CCC de la Peeraj în schimbul sumei de 33 milioane de euro.
CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea onlineCCC, retailerul polonez de încălțăminte și accesorii, a intrat pe piața din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania-mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziției, în aprilie 2018.
CCC a fost fondată în 1996 de antreprenorul polonez Dariusz Milek, poreclit “Regele pantofilor”. Compania a atins pragul de 1 milion de pantofi fabricați în 2005, iar cinci ani mai târziu a raportat primul miliard de zloți din vânzări. CCC s-a listat la bursa din Varșovia în 2004.
CITEȘTE ȘI Cele mai mari amenințări informatice pentru companiiCel mai mare acționar al companiei, cu o participație de 26,9%, este Milek Dariusz, creditat de Forbes cu o avere de 1 miliard de dolari.