Retailerul irlandez de îmbrăcăminte Primark, una dintre cele mai mari companii în domeniu, care își vinde produsele la prețuri accesibile, a inițiat ultima etapă pentru intrarea în România, recrutându-l pe Eduard Moise în poziția de Store Manager, pentru primul magazin propriu pe care îl va deschide pe piața locală.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Eduard Moise a fost anterior Regional Sales Manager la New Yorker și Store Manager la H&M, relevă date analizate de Profit.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Primark și-a anunțat intrarea în România la începutul anului, confirmând informațiile anunțate de Profit.ro încă din 2017.
Compania a anunțat că va intra în România, prin deschiderea primului magazin, în București, localizat în centrul comercial ParkLake. Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piață central și est europeană, dupa inaugurarea magazinelor sale din Slovenia, Polonia și Cehia, din ultimii ani.
Ulterior a anunțat că ia în calcul și AFI Cotroceni.
După ce a devenit o prezență importantă pe străzile comerciale britanice, Primark se extinde în Europa și Statele Unite, după ce și-a triplat suprafețele de vânzare la circa 1,2 milioane de metri pătrați în ultimul deceniu.
CITEȘTE ȘI Philip Morris International începe comercializarea în România a dispozitivului lil SOLID 2.0 introdus de IQOS pentru a accelera progresul către un viitor fără fumSpre deosebire de majoritatea retailerilor de îmbrăcăminte, Primark se bazează în totalitate pe magazinele fizice.
Primark, un retailer irlandez, lansat la Dublin în urmă cu peste 50 de ani, are mai multe de 400 de magazine pe 14 de piețe și peste 70.000 angajați.
Primark își propune să se extindă și în Franța, Italia și Peninsula Iberică, astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în cinci ani.