Pepsi și-a schimbat logo-ul și în România, una dintre schimbările majore de brand derulate de companie la nivel global.
Creșterile de prețuri pentru produsele Pepsi au stimulat în toamnă rezultatele companiei, în ciuda unei scăderi a vânzărilor, potrivit rezultatelor companiei pentru al treilea trimestru.
Gigantul snackurilor și băuturilor a declarat că a crescut prețurile la nivel global cu 11% în medie, contribuind la creșterea veniturilor peste așteptările analiștilor, în ciuda faptului că volumul PepsiCo a scăzut cu 2,5%. Vânzările nete pentru al treilea trimestru au crescut cu aproape 7%, la 23,45 miliarde de dolari.
CITEȘTE ȘI Al doilea român numit la conducerea business-ului PepsiCo în RomâniaCa urmare, PepsiCo și-a majorat prognoza pentru întregul an 2023, al treilea trimestru consecutiv în care face acest lucru. Compania se așteaptă acum ca profitul pe acțiune să fie de 7,54 dolari, în creștere de la 7,20 dolari pe acțiune, când a publicat prima dată prognoza în februarie, spune CNN.
La fel ca și alte companii alimentare, Pepsi a majorat prețurile pentru a atenua inflația. Cu toate acestea, s-a înregistrat o oarecare îmbunătățire pentru consumatorii americani, creșterea prețurilor la alimente încetinind în august, cu doar 0,2% pentru luna respectivă. Indicele prețurilor de consum din septembrie va oferi joi o nouă lectură a inflației.
CITEȘTE ȘI FOTO Reacția Lidl după ce au fost găsite produse cu salmonellaPepsi a precizat că în America de Nord au crescut și vânzările pentru Gatorade, apa minerală Bubly și sucurile. Compania a anunțat, de asemenea, că intenționează să relanseze Baja Blast, un suc preferat de fani pe care l-a creat împreună cu Taco Bell, în trei varietăți diferite, inclusiv o versiune fără zahăr.
De asemenea, consumatorii ar trebui să se aștepte să vadă în curând pe produsele sale noul logo Pepsi, dezvăluit în martie anul trecut.
Gerald Pascarelli, analist la Wedbush, a declarat că prețurile din acest trimestru au fost, probabil, puțin mai mari, iar volumele au fost, probabil, puțin mai slabe, „dar, la sfârșitul zilei, prețurile pozitive conduc în mod clar la un efect de levier operațional”.
CITEȘTE ȘI Amazon renunță la plata cu palmaPepsiCo și rivala Coca-Cola au beneficiat de cvasi-dominația lor pe piața globală a băuturilor carbogazoase, precum și de consumatorii atenți la costuri care cheltuiesc pe produse catalogate drept „luxuri accesibile”.