Comisarii de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au aplicat amenzi de 547.000 de lei în urma unor controale la firme cu activitatea în Aeroportul ”Henri Coandă - Otopeni”, fiind găsite produse depozitate la temperaturi necorespunzătoare, zone de preparare insalubre.
În salonul de așteptare, mocheta și mobilierul sunt deteriorate și neigienizate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
ANPC a dispus închiderea temporară a 15 puncte de lucru, până la remedierea deficiențelor, și a propus închiderea temporară pe o perioada de la 6 la 12 luni pentru 5 puncte de lucru.
ANPC arată că a început o amplă acțiune de control la 29 de operatori economici care își desfășoară activitatea în Aeroportul Internațional ”Henri Coandă”, pentru a verifica modul în care sunt respectate prevederile legale în domeniu.
CITEȘTE ȘI FOTO Popeyes continuă extinderea în România. Deschidere cu saxofon din New OrleansPotrivit sursei citate, în urmă cu câteva luni, ANPC a desfășurat o acțiune de consiliere la acești operatori economici și ulterior două acțiuni de control.
Acum, au fost verificate 19 puncte de lucru de alimentație publică, 5 magazine de comercializare a produselor alimentare și nealimentare, 2 case de schimb valutar, 2 puncte de lucru pentru închirieri automobile și un salon de așteptare pentru pasageri.
CITEȘTE ȘI VIDEO România - deficit de milioane carcase de porcÎn urma verificărilor, comisarii ANPC au constatat deficiențe precum: produse alimentare care nu respectau temperatura și condițiile de depozitare impuse de producător, diferența de gramaj între cel declarat de vânzător și produsul comercializat, lipsa informațiilor cu privire la ingredientele produselor alimentare, condiții improprii în zona gastro, zone de preparare insalubre, produse care prezentau modificarea stării termice, produse neetichetate, lipsa de informare privind dreptul consumatorilor de anulare a tranzacțiilor în 24 de ore, lipsa în casă a unei valute care era expusă pe panoul de informare, panou exterior de informare cu valutele tranzacționate expus într-un loc nevizibil pentru consumator. La salonul de așteptare pentru pasageri, mocheta era neigienizată, pătată, deteriorată, mobilierul având zone deteriorate și neigienizate.
Până în prezent, au fost date 58 de amenzi contravenționale în valoare de 547.000 de lei, 4 avertismente și s-a dispus oprirea definitivă de la comercializare a 77 de kilograme și a 590 de bucăți de produse neconforme, în valoare de 24.680 de lei, oprirea temporară de la comercializare a 5 kilograme și a 527 de bucăți de produse neconforme, în valoare de 99.738 de lei, oprirea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor pentru 15 puncte de lucru.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Operatorul celui mai mare lanț de supermarketuri din Portugalia, lider al comerțului alimentar din Polonia, amână intrarea în România și alege în schimb SlovaciaTotodată, s-a propus închiderea temporară a unității pe o perioada de la 6 la 12 luni pentru 5 puncte de lucru.