FOTO În contextul coronavirus, foodpanda introduce o nouă funcționalitate în aplicație

FOTO În contextul coronavirus, foodpanda introduce o nouă funcționalitate în aplicație
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 mar 2020

Platforma de livrare foodpanda, deținută de grupul german Delivery Hero, introduce o nouă funcționalitate în meniul aplicației: butonul Livrare fără contact între utilizator și livrator, ca o nouă măsură de prevenire împotriva răspândirii coronavirusului (COVID-19).

Astfel, livratorii pot lăsa comenzile la ușa casei sau apartamentului, evitând orice interacțiune umană și posibil risc.

Urmărește-ne și pe Google News
Decathlon închide magazinele din România din cauza coronavirus CITEȘTE ȘI Decathlon închide magazinele din România din cauza coronavirus

Pentru ca nouă funcționalitate să fie automat activată, clienții platformei trebuie să efectueze plata comenzii online, cu cardul. Opțiunea este disponibilă în secțiunea Detalii livrare, în pagina de Checkout, iar prin aceasta se transmite direct livratorului să lase comanda la ușă, fără a mai fi nevoie ca utilizatorii să completeze detalii despre modul de livrare fără contact.

Funcționalitatea este disponibilă clienților foodpanda odată cu ultima versiune a aplicației 

foodpanda a înregistrat în 2019 o creștere cu 300% a numărului de comenzi online de mâncare, comparativ cu anul precedent. Numărul de restaurante listate pe platformă a depășit pragul de 2.100, dublu față de anul anterior.

Foodpanda a lansat anul trecut și serviciul de livrare de cafea.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2.100 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău și Brăila.

FOTO În contextul coronavirus, foodpanda introduce o nouă funcționalitate în aplicație

viewscnt
Afla mai multe despre
foodpanda.ro
food ordering