Noul centru logistic, de peste 100.000 de metri pătrați, pe care eMAG, cel mai mare retailer local online, devenit cel mai valoros brand românesc, îl construiește în apropiere de Budapesta, investiție de 35 miliarde de forinți (circa 87 milioane euro), va fi cel mai mare din Europa Centrală și de Est, urmând să deservească atât clienții din Ungaria, cât și piețele din Germania, Croația, Slovenia, Slovacia, Austria și Republica Cehă, relevă date analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Depozitul este primul pe care eMAG îl construiește în afara României.
eMAG-Extreme Digital, companie rezultată în urma fuziunii dintre subsidiara eMAG din Ungaria și rivalul local Extreme Digital, a început deja construcția.
Lucrările sunt realizate de Baupartner Construct - care a construit mai multe depozite similare pentru retailerul din e-comerț în România - și sunt estimate să se încheie până la Crăciun.
CITEȘTE ȘI Frații Pavăl lansează o firmă pe nișa producției de plăci ceramice, cu denumirea unui brand comercializat de DedemanDepozitul este situat în Dunaharaszti, în apropiere de Budapesta, și beneficiază de un sprijin nerambursabil de 4,8 miliarde de forinți (aproximativ 12 milioane euro) din partea HIPA, agenția ungară pentru promovarea investițiilor.
“Nu doar Ungaria, ci și alte șase piețe regionale vor fi deservite de noul centru logistic care va fi ridicat la Dunaharaszti și care va fi cel mai mare de acest tip din Europa Centrală și de Est”, potrivit agenției maghiare.
Pe lângă investiția de 35 miliarde de forinți în construcția centrului logistic, eMAG-Extreme Digital va investi peste 5 miliarde de forinți pentru achiziționarea de echipamente logistice cu un grad ridicat de automatizare.
Aproximativ 350 de persoane vor fi angajate la noul centru logistic în primul an, numărul angajaților fiind estimat să urce la 600 în termen de patru ani.