Diverse, brand de modă aparținând companiei poloneze ETOS, care activează pe piețele din Europa Centrală și de Est, intenționează să intre în România, printr-un sistem de franciză, relevă datele analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania, fondată în 1993, este furnizor de îmbrăcăminte pentru tineri, femei și bărbați, ofertă completată de accesorii, încălțăminte, genți și rucsacuri. Cea mai nouă ofertă a apărut sub forma unei linii pentru copii, semnată cu numele Kidz, conform Franchising.info.ro.
Compania are 149 de magazine în franciză în Polonia, 9 în Ucraina și 4 în Belarus. În plus, brandul își distribuie printr-un magazin online, diversesystem.com, ca și prin comerțul cu ridicata în Germania, Estonia, Grecia și Republica Cehă.
Alături de Diverse, ETOS dezvoltă mărci precum Diverse Extreme Team și Coalition (CLTN).
„În 2024, planul strategic vizează stabilirea de parteneriate de afaceri și extinderea rețelei de retail a Diverse pe piețele din România, Bulgaria, Slovacia și Ucraina”, spune Olga Nosko, export manager al ETOS.
Ca așteptări pentru franciză, investiția minimă este de 100.000 euro, plus cheltuieli de capital de 664 euro/mp, iar dimensiunea sediului - de la 150 mp.