Bogner, brandul german iconic în moda Athluxury, activ pe piață din 1932, face un pas important în Europa de Est prin deschiderea unui magazin monobrand în The Grand Avenue, JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Investiția în acest spațiu de 131 mp este estimată la aproximativ 500.000 de euro, iar lansarea marchează o extindere a prezenței Bogner în regiune.
Decizia de a deschide un magazin în București reflectă dinamica pieței de lux din România. “Comparativ cu alte piețe din regiune, consumatorul român este mai sofisticat, mai expus la tendințele internaționale și caută produse care combină stilul și funcționalitatea. Spre deosebire de Bulgaria, unde publicul este mai puțin expus la tendințele internaționale , publicul din România pune accent pe alegeri de calitate, adaptate stilului său de viață”, a declarat Snezhana Petkova, partener Bogner în România.
„România este o piață în creștere și vedem un potențial semnificativ în atragerea publicului tânăr urban, care își dorește produse premium, dar versatile”, a declarat Dimitar Tsikandelov, partener Bogner în România.
Se estimează că magazinul va genera o cifră de afaceri anuală între 1,2 și 1,5 milioane de euro, bazându-se pe creșterea constantă a interesului pentru moda de lux în România.
Contractul pentru deschiderea magazinului din București a fost intermediat de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Deși Bogner este recunoscut global pentru echipamentele sale de schi, colecțiile ready-to-wear sunt cele care atrag tot mai mult atenția publicului internațional. Spre exemplu, puloverul "Ivana", realizat din lână virgină și mătase, a fost recent listat de Vogue printre piesele esențiale ale sezonului de iarnă.
Prețurile articolelor din colecție variază între 100 și 4.500 de euro.