Fiica lui Bruce Lee a dat în judecată un cunoscut lanț de restaurante din China pentru că a folosit fără permisiune imaginea actorului, scrie BBC.
Bruce Lee Enterprises, condusă de Shannon Lee, susține că Real Kungfu (Zhen Gongfu) a folosit imaginea tatălui ei în logo fără a avea permisiunea, scrie News.ro.
Compania dorește ca lanțul de restaurante fast food să înlăture imediat imaginea și cere, după cum scrie presa, daune de 30 de milioane de dolari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Real Kungfu susține că folosirea logo-ului cu imaginea unui bărbat cu părul închis la culoare a fost aprobată de autoritățile locale.
Logo-ul este folosit de 15 ani, a mai scris lanțul de restaurante pe contul Weibo.
„Suntem nedumeriți că după atâția ani suntem dați în judecată acum și studiem cazul în pregătirea unui răspuns”.
Lanțul de restaurante, cu sediul în Guangzhou, a fost fondat în 1990 și are aproximativ 600 de localuri în China.
Bruce Lee Enterprises gestionează licențele privind imaginea starului decedat în 1973.
Anul acesta, fiica lui Bruce Lee a solicitat Administrației Naționale de Film din China să ceară schimbarea modului în care este portretizat tatăl ei în filmul „Once Upon a Time... in Hollywood” al lui Quentin Tarantino. Cineastul american nu a răspuns acuzației că l-a ironizat pe Lee.
Filmul, programat să fie lansat în China pe 25 octombrie, trebuia să fie reeditat, ca toate producțiile străine, la cererea cenzorilor. Tarantino, care are drepturile totale asupra producției Sony, a refuzat acest lucru, astfel că lungmetrajul nu a mai fost lansat în această țară.