Fashion House Outlet Centre Militari se extinde cu trei branduri

Fashion House Outlet Centre Militari se extinde cu trei branduri
scris 12 ian 2021

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că trei noi branduri s-au alăturat recent Fashion House Outlet Centre Militari.

Numero Uno, Dika și Kigili au deschis magazine outlet pe o suprafață care însumează 1.058 de metri pătrați. Toate cele trei branduri promit reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an.

Franciza DAbo Doner deschide primul restaurant românesc de fast-food din Londra, chiar lângă stadionul Wembley, și vizează deschiderea a 40 de restaurante în următorii 3 ani CITEȘTE ȘI Franciza DAbo Doner deschide primul restaurant românesc de fast-food din Londra, chiar lângă stadionul Wembley, și vizează deschiderea a 40 de restaurante în următorii 3 ani
Urmărește-ne și pe Google News

Spațiul total disponibil la Fashion House Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproape 60 de magazine cu branduri internaționale și locale. În noiembrie anul trecut, Centrul a deschis cea de-a treia fază, adăugând noi branduri de renume în galeria de peste 2.600 de metri pătrați: Smyk, Decimas și Union Brands.

Grupul Fashion House continuă investițiile în România, urmând ca în martie să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, Fashion House Pallady (ieșirea pe autostrada A2) va găzdui 60 de magazine, iar aproximativ 70% din suprafață este deja închiriată.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion house outlet centre militari