Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că trei noi branduri s-au alăturat recent Fashion House Outlet Centre Militari.
Numero Uno, Dika și Kigili au deschis magazine outlet pe o suprafață care însumează 1.058 de metri pătrați. Toate cele trei branduri promit reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an.
Spațiul total disponibil la Fashion House Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproape 60 de magazine cu branduri internaționale și locale. În noiembrie anul trecut, Centrul a deschis cea de-a treia fază, adăugând noi branduri de renume în galeria de peste 2.600 de metri pătrați: Smyk, Decimas și Union Brands.
Grupul Fashion House continuă investițiile în România, urmând ca în martie să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, Fashion House Pallady (ieșirea pe autostrada A2) va găzdui 60 de magazine, iar aproximativ 70% din suprafață este deja închiriată.