Farmec lansează sistemul de francize și deschide primul magazin Gerovital de acest tip

Farmec lansează sistemul de francize și deschide primul magazin Gerovital de acest tip
scris 12 iun 2019

Producătorul român de cosmetice Farmec a lansat astăzi sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital, deschizând primul magazin de acest tip la Bacău, și continuă expansiunea pe plan local a magazinelor proprii prin deschiderea unui magazin în Băneasa Shopping City, cel de-al 27-lea din rețeaua de unități comerciale Farmec.

„Am deschis primul magazin de brand în sistem de franciză. Ne dorim ca Farmec să reprezinte o oportunitate de business și pentru alți antreprenori sau pentru cei care vor să devină antreprenori. Noi îi încurajăm și susținem de la început pe investitori să aibă curaj și determinare, astfel încât afacerea lor să se dezvolte cât mai bine”, spune Mircea Turdean, Director General Farmec.

Urmărește-ne și pe Google News

Strategia de extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a creșterii businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de rețeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani și a numărului mare de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi magazine, conform reprezentanților companiei.

Farmec investește peste 2 milioane de euro în modernizarea liniei de producție și pregătește noi magazine CITEȘTE ȘI Farmec investește peste 2 milioane de euro în modernizarea liniei de producție și pregătește noi magazine

De altfel, directorul general Farmec a anunțat că plănuiește deschiderea magazinelor în sistem de franciză atât în țară, cât și pe piața externă.

Pentru a deschide un magazin în franciză, partenerii trebuie să aibă un profil de antreprenori și un buget de aproximativ 50.000 euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului Gerovital, conform reprezentanților companiei.

Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet, de la consiliere și sprijin pentru deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare și programe de pregătire periodice despre relația cu clienții și training-uri despre produsele existente și cele nou lansate.

„Analizăm împreună locul unde își va deschide francizatul magazinul și creăm un model financiar. Oferim un proiect complet de execuție în așa fel încât magazinele francizatului să nu se diferențieze de magazinele noastre Gerovital, programe de training echipei francizatului pentru a intra în contact cu produsele”, explică Mircea Coman, Manager Expansiune Comercială Farmec.

Până la sfârșitul anului, compania plănuiește să dezvolte rețeaua prin deschiderea a încă 2 magazine Gerovital în țară și lansarea unei game noi de produse.

Farmec a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 236,5 milioane Lei (50,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017.

Creșterea businessului a fost susținută de vânzările din cadrul rețelei magazinelor de brand, în creștere cu 40,35%, precum și de vânzările din magazinul online, care au raportat un avans cu 19,14%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. De asemenea, strategia de expansiune pe piața externă a producătorului clujean, precum un nou parteneriat în China, inițiat în 2018, a contribuit la evoluția cifrei de afaceri, înregistrându-se o majorare a vânzărilor la export cu 48,85% față de 2017.

În iunie 2019, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 19 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea și Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine.

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
cosmetice
franciza
magazine