Farmec, producător de cosmetice cu capital 100% românesc, lansează sistemul de franciză.
"Suntem singurul producător român de cosmetice care a dezvoltat un model de franciză pentru magazinele de brand, iar acum ne dorim să împărtășim know how-ul dobândit în cei aproape 130 de ani de istorie și de excelență în cosmetică", este mesajul companiei.
Compania a anunțat anterior că alocă peste 2 milioane de euro pentru modernizarea proceselor de producție, plănuind să deschidă noi magazine de brand și să dezvolte rețeaua proprie de distribuție.
Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 unități Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 19 magazine Gerovital în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea și Râmnicu Vâlcea.
Compania are în plan inaugurarea a altor 4 unități în acest an.
Farmec a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 236,5 milioane Lei (50,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017.