Farmec lansează sistemul de franciză

Farmec lansează sistemul de franciză
scris 11 iun 2019

Farmec, producător de cosmetice cu capital 100% românesc, lansează sistemul de franciză.

"Suntem singurul producător român de cosmetice care a dezvoltat un model de franciză pentru magazinele de brand, iar acum ne dorim să împărtășim know how-ul dobândit în cei aproape 130 de ani de istorie și de excelență în cosmetică", este mesajul companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV Grupul Auchan începe peste doi ani un proiect mixt de 50 milioane de euro în Reșița. Vizează și achiziția unui teren în Bucureștii Noi din Capitală CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul Auchan începe peste doi ani un proiect mixt de 50 milioane de euro în Reșița. Vizează și achiziția unui teren în Bucureștii Noi din Capitală

Compania a anunțat anterior că alocă peste 2 milioane de euro pentru modernizarea proceselor de producție, plănuind să deschidă noi magazine de brand și să dezvolte rețeaua proprie de distribuție.

Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 unități Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 19 magazine Gerovital în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea și Râmnicu Vâlcea. 

CEO City Grill: Ospătarii din București câștigă între 1.300 și 1.800 de euro pe lună. De ce pleacă atunci din țară CITEȘTE ȘI CEO City Grill: Ospătarii din București câștigă între 1.300 și 1.800 de euro pe lună. De ce pleacă atunci din țară

Compania are în plan inaugurarea a altor 4 unități în acest an.

Farmec a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 236,5 milioane Lei (50,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
gerovital