Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a programat pentru acest an investiții de peste 3 milioane de euro, în special pentru modernizarea producției, dar și a magazinelor și dezvoltarea flotei de distribuție.
“De asemenea, ne vom concentra și pe partea de brand, mai exact pe segmentul de face care, prin lansarea de noi produse (...), dar și modernizarea liniilor actuale”, a declarat pentru Profit.ro Mircea Turdean, directorul general al companiei care deține mărcile Farmec și Gerovital.
Farmec și-a adaptat producția anul trecut, încă de la declanșarea stării de urgență ca urmare a pandemiei de COVID, la cererea din piață, lansând articole pentru curățenie, săpunuri antibacteriene, produse pentru igienizarea mâinilor și dezinfectanți.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Furnizorul de materiale pentru construcții Baduc își restrânge activitatea din București și vinde o parte din platformă unui retailer pentru un magazinCererea mare de produse de curățenie a făcut ca Farmec să înregistreze în primele 10 luni ale anului trecut vânzări mai mari cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut, cu un salt semnificativ, de peste 80%, al comenzilor online.
Cele mai recente date disponibile, aferente anului 2019, arată că Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în acel an o cifră de afaceri de circa 55 de milioane de euro.
Piața cosmeticelor își va reveni în 2021 și va rămâne pe un trend ascendent, potrivit unui studiu realizat de Euromonitor.
„Evident că și noi sperăm ca această industrie, la fel ca și celelalte afectate, să se redreseze la nivelul de dinaintea pandemiei, dar credem că va fi un an plin de provocări, mai ales pentru industria de cosmetice, în care vom continua să ne adaptăm pentru a răspunde nevoilor consumatorilor”, a spus Turdean.
Compania are în România peste 30 de magazine Farmec și Gerovital, iar la nivel global produsele acesteia sunt comercializate în circa 30 de țări.