Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj a ajuns la al optulea magazin în străinătate, după ce partenerul său din Franța, firma Carlgin Sasu, a inaugurat primul magazin sub brandul Farmec în Italia, în Acqui Terme.
Acqui Terme este o zonă turistică aflată la 50 de kilometri distanță de Genova, faimoasă pentru izvorul cu apă sulfuroasă și pentru centrele de tratament pentru sănătate și frumusețe, recunoscute la nivel mondial.
”Deschiderea noului magazin a venit ca răspuns la interesul crescut al localnicilor, al românilor din această regiune și al turiștilor (cei mai mulți fiind francezi și germani) față de produsele cosmetice românești”, au declarat reprezentanții Carlgin Sasu.
Situat în centrul orașului, noul magazin este amplasat într-un spațiu de 65 metri pătrați și cuprinde dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, produsele din gamele Gerovital H3 Classic și Retinol, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Happiness, Farmec Natural, cât și produse Gerovital H3 Men, dedicate îngrijirii bărbaților.
”Produsele noastre sunt apreciate de consumatorii din Italia. În cadrul noului magazin, deschis de către partenerul nostru, consumatorii vor găsi cele mai noi game lansate, produse eficiente care au la bază formulări inovatoare și vor primi recomandări profesioniste din partea personalului specializat”, a spus, la rândul său, Mircea Turdean, directorul general Farmec.
Magazinul din Italia este al optulea în care produsele Farmec se comercializează în afara țării, după ce, anul acesta, au fost deschise magazinele din Franța (Menton), Grecia (Alexandroupoli) și Spania (Barcelona), iar anii trecuți au fost deschise magazinele din Grecia (Thessaloniki și Katerini), Ungaria (Budapesta) și EAU (Sharjah).
Farmec deține șase magazine de brand în România - în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara și Târgu-Mureș.
Tototdată, compania exportă produsele Farmec în peste 30 de țări, principalele piețe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.