Retailerul online evoMAG se apropie de finalizarea negocierilor privind vânzarea unei participații minoritare, pentru accelerarea creșterii. Planurile companiei pentru acest an includ deschiderea a două showroom-uri, listarea pe cel puțin o platformă marketplace și dublarea gamei de produse.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
“Am avansat foarte mult în această direcție”, a declarat pentru Profit.ro Mihai Pătrașcu, CEO-ul companiei, cu referire la vânzarea unei participații minoritare.
Pătrașcu spune că vânzările evoMAG, cu un portofoliu de peste 120.000 produse active din domeniul IT&C, Telecomunicații și FMCG, au scăzut cu circa 20% în prima săptămână de la începerea războiului din Ucraina.
“Pe de altă parte, prețurile au mai scăzut puțin, semn că există stocuri în piață pentru o anumită perioadă de timp, în măsura în care marfa care mergea în Ucraina și Rusia se redistribuie. Per total, ne așteptăm ca piața de eCommerce din România să înregistreze creștere și în 2022, chiar dacă nu la nivelul de la începutul anului”, estimează CEO-ul.
În ianuarie, evoMAG a anunțat investiții de 200.000 de euro în 2022 și o creștere accelerată a numărului de salariați, la peste 100 de persoane.
evoMAG este o companie de familie, cu 16 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.