Retailerul online evoMAG a încheiat anul 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creștere cu 43% față de anul anterior. În 2020, evoMAG a înregistrat cele mai mari creșteri de vânzări în categoriile de produse electronice, electrocasnice, pentru sport & fitness (trotinete electrice) și pentru casă și grădină.
„Investițiile făcute anterior și evoluția industriei de eCommerce, în contextul actual, ne-au adus în momentul în care putem accelera și mai mult dezvoltarea evoMAG. Vedem, în perioada următoare, un potențial foarte mare de creștere și vrem să ducem evoMAG la nivelul următor. Suntem în plin proces de căutare de capital pentru a accelera transformarea organizațională a evoMAG”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că, pentru anul în curs, estimează un avans de cel puțin 20% al business-ului.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dezvoltarea evoMAG presupune, în perioada următoare, lansarea unui marketplace, continuarea procesului de automatizare a comenzilor, investiții în software și programare, în personal și în introducerea de noi categorii de produse pe evoMAG.ro.
Pentru anul în curs, compania estimează investiții de aproximativ 200.000 de euro, similar cu valoarea investițiilor de anul trecut.
„Am îmbunătățit foarte mult procesul de automatizare și partea de logistică, în același timp cu creșterea echipei în zone cheie: depozit, service, contabilitate, în departamentul de product management. Vom continua procesul de recrutare anul acesta, axându-ne și pe alte zone cheie de dezvoltare, precum programare și marketing, în funcție de evoluția business-ului”, mai spune Mihai Pătrașcu.
Cât privește evoluția din 2021 a industriei locale de eCommerce, evoMAG estimează o creștere de aproximativ 20%.
evoMAG este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.