Datele statistice arată că femeile cumpără online mai des decât bărbații, cu o cotă de 48,3%, în comparație cu 44,1% în cazul bărbaților, a transmis Cristian Pelivan, directorul executiv al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), la conferința Profit.ro & DPD România Barometrul e-Commerce.
Conferința a fost transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV
"Aceste cifre se referă la persoanele care au cumpărat sau comandat bunuri online în ultimele 3 luni din total persoane care utilizează internetul. De asemenea, 66,1% dintre femei au cumpărat sau comandat bunuri online în ultimele 12 luni, comparativ cu 65,9% în cazul bărbaților", a spus Pelivan.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Studiul poate fi văzut integral AICI
Cel mai des cumpărate bunuri online în ultimele trei luni au fost articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, cu o cotă de 77,2%, numărul comenzilor fiind dominate de femei, cu o pondere de 56,4%.
Poziția a doua a fost revenit comenzilor plasate restaurantelor - 37,8% (femeile au o cotă de 50,2%), iar locul trei a revenit produselor cosmetice - 26,3% (femeile au o pondere de 82,7%).
Articolele sportive s-au plasat pe locul 4, cu o cotă de 17,7%, cele mai multe comenzi revenind bărbaților, cu un procentaj de 59,8%.
Produsele electronice (telefoane, tablete, televizoare) au ocupat locul 5 în total comenzi, cu o cotă de 16,7%, ponderea bărbaților fiind de 66,3%.
Reprezentantul AMRO spune că datele statistice arată că bărbații sunt mai răbdători, 59% dintre ei preferând ca livrarea coletelor să aibă loc în 1-2 zile, comparativ cu 62% în cazul femeilor.
"În cazul livrărilor în 3-4 zile, acest termen a fost preferat de bărbați în proporție de 35%, comparativ cu 31% în cazul femeilor", a arătat Pelivan.
Datele statistice mai arată că 46% dintre bărbați nu acceptă o livrare mai lentă a coletului în schimbul unor costuri mai mici pentru livrare, chiar gratuită, față de 41% în cazul femeilor.
AMRO este asociația reprezentativă a sectorului de comerț electronic din România și are ca obiectiv reprezentarea și promovarea intereselor membrilor și ale sectorului de comerț electronic în fața reprezentanților, instituțiilor și autorităților statului. De asemenea, asociația promovează realizarea de politici publice care să contribuie la dezvoltarea accelerată a economiei digitale în România.