Plaforma românească de food delivery EuCeMananc anunță introducerea unei categorii speciale de meniuri #StaiAcasa pentru toți cei care stau acasă în această perioadă. Opțiunea le permite utilizatorilor să comande pentru mai mulți membri ai familiei, fiind ideală pentru cei care preferă gustul mâncării gătită în casă, dar fără a exclude alte opțiuni culinare.
Utilizatorii vor putea comanda astfel ciorbe, supe, sarmale, dar și meniuri complete de mic dejun, prânz și cină cu produse variate.
În alcătuirea meniurilor #StaiAcasa, compania a pornit de la ideea de a susține furnizorii locali, de a promova cultura gastronomică românească și de a le oferi utilizatorilor o alternativă de meniuri economice și sănătoase în contextul izolării la domiciliu. Clienții vor putea comanda astfel cantități mai mari, mai rar, limitând contactul direct între persoane. Este o metodă de comandă mult mai eficientă atât pentru platformă și restaurante, cât și pentru utilizatori.
Opțiunea este disponibilă pentru utilizatorii din Cluj-Napoca, Timișoara și Arad. Peste 20 de restaurante oferă în acest moment meniuri #StaiAcasa prin intermediul platformei, iar compania se așteaptă la dublarea acestui număr până la finalul lunii martie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
EuCeMananc le recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă, să respecte măsurile de prevenție recomandate de autorități și să limiteze contactul cu alți oameni.
„Căutăm permanent soluții și măsuri prin care să fim de folos atât restaurantelor partenere cât și comunității, în această perioadă. Prin meniurile #StaiAcasa ne propunem să le punem la dispoziție clienților o opțiune care oferă măsuri suplimentare de siguranță, care reduce numărul de interacțiuni în lanțul de livrare. Astfel scădem numărul de livrări pentru aceeași cantitate de mâncare, munca restaurantului se eficientizează și utilizatorii au mai puțină bătaie de cap pentru a oferi răspunul la întrebarea <<EuCeMananc>>”, a spus Mihai Brenda, COO EuCeMananc.
Alte măsuri adoptate de EuCeMananc ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19:
✔ Introducerea opțiunii de livrare non-contact care presupune zero interacțiune cu livratorul (clientul este sunat de curier și îi transmite acestuia unde să lase comanda, pe care o ridică imediat după plecarea curierului);
✔ Încurajarea plății cu cardul și posibilitatea eliminării plății cu numerar pentru o perioadă, dacă va fi necesr;
✔ Transmiterea de recomandări de igienizare și dezinfectare a genților către colaboratori;
✔ Măsuri de informare a curierilor legate de propria lor igienă și protecție;
✔ Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranță împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât și în cel de ambalare (împachetare sigilată);
✔ În sediile EuCeMananc.ro angajații au la dispozițiegeluri dezinfectante și măști de protecție.
EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicație și își propune să vină constant cu oferte noi pentru clienții săi printr-o diversitate cât mai mare a gamei de preparate.
EuCeMananc este singura platforma românească de food ordering care concurează cu marii jucători internaționali în încercarea de a oferi clienților cele mai bune servicii, într-o piață în continuă expansiune. În septembrie 2019, EuCeMananc a cooptat eMAG, care este pionier în ecommerce pe piața românească, în acționariatul companiei. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și astfel a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi. În urma investiției, eMAG a preluat 54% din acțiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 6 ani. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS cât și online pe www.EuCeMananc.ro