Elefant.ro anunță deschiderea a încă 12 puncte de livrare în acest an, dintre care 6 în București și 6 în alte orașe din țară. Astfel rețeaua de pick-up point-uri Elefant va ajunge până la finalul anului la un total de 42 de puncte de livrare în 23 de orașe din toată țara, dintre care 18 doar în București.
"Am început deschiderea de puncte de livrare Elefant la finalul lui 2015, timid, fără a putea prevedea cu exactitate ce impact vor avea. Am deschis apoi spațiile dedicate clienților Elefant de la metrou, în București. Au urmat punctele de livrare stradale din mai multe orașe astfel încât, la finalul anului trecut, pe harta Elefant erau deschise 30 de pick-up points. Clienții au apreciat foarte mult faptul că la un pick-up point Elefant pot verifica produsele în liniște, fără să fie grăbiți de niciun curier, beneficiază de transport gratuit și au opțiunea de a plăti cash sau cu cardul, după ce ridică produsele comandate", a declarat. Dan Vidrașcu, CEO Elefant.ro.
În afara celor 6 pick-up point-uri din București, Elefant va deschide anul acesta încă un spațiu de livrare în Iași, primul fiind funcțional din 2015, plus alte 5 puncte în Piatra Neamț, Suceava, Pitești, Târgu Mureș și Hunedoara.
Investiția pentru proiectul de extindere din 2017 se ridică la peste două milioane de euro.
În 2016, Elefant.ro a înregistrat o creștere a veniturilor online cu aproximativ 70% față de 2015, până la aproximativ de 27 de milioane de euro.
Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, având puncte de livrare în București și în țară. Fondat în 2010, Elefant s-a extins recent și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova și un magazin online local elefant.md
Principalii concurenți ai Elefant.ro pe piața românească a comerțului online, aflată în creștere puternică în ultimii ani, sunt eMAG, Cel.ro și evoMAG.