Peste 80% din românii care au mâncat în restaurantele de tip fast food sunt satisfăcuți de gustul, calitatea și prospețimea produselor, însă 30% dintre clienți sunt nemulțumiți de faptul că angajații acestor restaurante sunt nepoliticoși, se arată într-un studiu efectuat anul trecut de compania austriacă specializată în domeniul relațiilor cu clienții 4Service Group.
Studiul a fost efectuat în România în perioada iunie-decembrie 2016, folosind un eșantion de 151 de cumpărători care au efectuat vizite de tip mystery shopping, scrie News.ro.
Cercetarea arată că 36% dintre români sunt nemulțumiți de promtitudinea cu care răspund angajații. În același timp aproape jumătate dintre respondenți (46%) sunt deranjați de timpul îndelungat de reacție al personalului în ceea ce privește preluarea comenzii, pregătirea și livrarea comenzii sau aducerea notei de plată.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Analiza mai arată că angajații sunt mai puțin manierați în fața femeilor. O treime dintre acestea au considerat că angajații fast food-urilor nu cunosc bunele maniere.
În schimb, tinerii se plâng cel mai mult de promptitudinea personalului. Aproape jumătate dintre ei au avut cel puțin o remarcă de făcut în această privință. Mai exact, 46% dintre tinerii sub 25 de ani se declară nemulțumiți în ceea ce privește rapiditatea cu care sunt serviți.
Cele mai multe plângeri vin, însă, din partea tinerelor sub 25 de ani. Nu mai puțin de 60% dintre ele au avut probleme legate de promptitudinea angajaților, care nu ar da dovadă de bunăvoință dacă un client nu știe ce să aleagă din meniu.
De serviciile foarte lente se plâng și 14% dintre clienții de peste 46 de ani.
37% dintre respondenți ar recomanda un restaurant de tip fast food, 34% nu ar avea nicio problemă să încerce și alte localuri de acest fel, iar 29% spun că nu ar face o asemenea recomandare prietenilor sau familiei.