Retailerul de articole sportive Decathlon se va extinde semnificativ pe piața germană, intenționând să ajungă la peste 150 de magazine până la finalul lui 2027, de la 86 în prezent, transmite DPA.
Compania franceză vrea să investească până la 100 milioane de euro în deschiderea de noi magazine și în modernizarea unităților existente, ceea ce va duce potențial la crearea a mii de noi locuri de muncă, a declarat șeful subsidiarei Decathlon din Germania, Arnaud Sauret, pentru DPA.
Chiar în acest an Decathlon intenționează să inaugureze două noi magazine, în Potsdam și în Hamburg. De asemenea, compania se va extinde și în alte orașe din Germania, cum ar fi Nürnberg, Freiburg, Rostock, Oberhausen, și în regiunea Kassel, scrie Agerpres.
În pofida incertitudinilor economice și a inflației, care i-a determinat pe mulți cumpărători să-și reducă achizițiile, Decathlon vede ca oportunitate creșterea spațiilor vacante disponibile în centrele orașelor. Stefan Kaiser, directorul Decathlon responsabil cu extinderea, firma vrea să profite de aceste spații vacante pentru a ajunge mai aproape de clienții săi.
Noile magazine vor fi deschise în zonele comerciale în zonele pietonale, iar în Munchen va fi deschisă o unitate specializată pe echipament montan.
Piața germană de articole sportive este extrem de competitivă și este evaluată la miliarde de euro, liderul fiind Intersport, cu venituri anuale de aproximativ 3,5 miliarde de euro, urmat de Sport 2000, cu 2,95 miliarde de euro. Comparativ, Decathlon a generat venituri de aproximativ 1,1 miliarde de euro.
Sauret a descris extinderea ca parte a strategiei Decathlon de a-și spori cota de piață și cifra de afaceri, deși nu a dat publicității cifre exacte.