Gigantul american de articole sportive Under Armour, al doilea în domeniu din SUA, după Nike, abia intrat în România, își extinde afacerile din București deschizând astăzi un magazin propriu și în mall-ul AFI Cotroceni, care nu era inclus inițial pe lista investițiilor, confirmând astfel informațiile transmise de Profit.ro în urmă cu o lună. Recent, compania americană a deschis un magazin în complexul comercial Băneasa Shopping din București.
Sosirea gigantului american a fost anunțată în exclusivitate de Profit.ro în luna octombrie.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Planul prevedea ca, după intrarea în complexul din Băneasa, un nou magazin propriu Under Armour să fie deschis în Mega Mall din Capitală.
Brandul american a intrat pe piața locală printr-o firmă care deține drepturile de distribuire a produselor Under Armour.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție pe piața cărnii de pui. Complexul Avicola Târgu Jiu a fost vândut cu 5 milioane de euroReprezentanți ai firmei având dreptul de distribuție au declarat în octombrie pentru Profit.ro că magazinele vor fi deschise până la sfârșitul acestui an și vor comercializa exclusiv articole sub brandul Under Armour, magazinele fiind de tipul monobrand stores.
Până la acest moment, brandul Under Armour a putut fi cumpărat în România doar prin intermediul unor retaileri online.
Brandul a fost fondat în 1996 și aparține unui tânăr de 45 de ani, Kevin Plank, astăzi cu o avere de 1,6 miliarde dolari. El a făcut parte și din Consiliul oamenilor de afaceri creat la preluarea mandatului de președintele american Donald Trump, demisionând însă în luna august.
CITEȘTE ȘI După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în RomâniaAnul trecut, Under Armour a avut încasări de 4,8 miliarde dolari, cu 22% mai mult decât în anul precedent, așteptând pentru acest an venituri de 5,4 miliarde dolari.
În acest an, presa britanică a anunțat că Under Armour se pregătește să ia locul Nike, de anul viitor, ca sponsor principal indicat pe tricourile jucătorilor de fotbal de la Manchester City, după ce inițial a sponsorizat clubul Tottenham, ambele din prima ligă engleză.