CONFIRMARE Under Armour, al doilea brand sportiv american după Nike, își extinde afacerile din România

CONFIRMARE Under Armour, al doilea brand sportiv american după Nike, își extinde afacerile din România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 15 mar 2018

Compania americană de articole sportive Under Armour, al doilea nume în domeniu din SUA, după Nike, abia intrat în România, își extinde afacerile din București prin deschiderea unui nou magazin propriu, confirmând astfel informațiile transmise de Profit.ro atât pe parcursul anului trecut, odată cu anunțarea în premieră a venirii americanilor pe piața locală, cât și pe finalul lunii trecute.

Noul magazin va fi deschis astăzi în centrul comercial Mega Mall din Capitală.

Urmărește-ne și pe Google News

Până în prezent, Under Armour a deschis magazine în mall-ul AFI Cotroceni și complexul comercial Băneasa Shopping din București.

Brandul american a intrat pe piața locală printr-o firmă care deține drepturile de distribuire a produselor Under Armour.

EXCLUSIV Tranzacție pe piața cărnii de pui. Complexul Avicola Târgu Jiu a fost vândut cu 5 milioane de euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție pe piața cărnii de pui. Complexul Avicola Târgu Jiu a fost vândut cu 5 milioane de euro

Reprezentanți ai firmei având dreptul de distribuție au declarat în octombrie pentru Profit.ro că magazinele vor comercializa exclusiv articole sub brandul Under Armour, fiind de tipul monobrand stores.

Până la acest moment, brandul Under Armour a putut fi cumpărat în România doar prin intermediul unor retaileri online.

Brandul a fost fondat în 1996 și îi aparține lui Kevin Plank (45 de ani), astăzi cu o avere de 1,6 miliarde dolari. El a făcut parte și din Consiliul oamenilor de afaceri creat la preluarea mandatului de președintele american Donald Trump, demisionând însă în luna august.

După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în România CITEȘTE ȘI După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în România

În 2016, Under Armour a avut încasări de 4,8 miliarde dolari, cu 22% mai mult decât în anul precedent, așteptând pentru 2017 venituri de 5,4 miliarde dolari.

Anul trecut, presa britanică a anunțat că Under Armour se pregătește să ia locul Nike ca sponsor principal indicat pe tricourile jucătorilor de fotbal de la Manchester City, după ce inițial a sponsorizat clubul Tottenham, ambele din prima ligă engleză.

viewscnt
Afla mai multe despre
under armour
magazin
retail