Retailerul de accesorii de fashion si bijuterii Meli Melo revine în centrul Bucureștiului, la Piața Romană, printr-un magazin propriu, confirmând informațiile transmise anterior de Profit.ro. Compania a mai fost în această zonă, ocupând însă un spațiu dintr-un imobil încadrat în clasa I de risc seismic, la parterul căruia politicienii au interzis, în urmă cu doi ani, ca și pentru alte blocuri, activitățile de comerț.
Acum, noul magazin central al retailerului a fost deschis chiar în fața Academiei de Studii Economice, mizându-se astfel în continuare și pe interesul studenților față de marfa companiei.
Astăzi, Meli Melo lucrează în București cu spații în marile centre comerciale, având și două magazine în afara acestora, în piața Dorobanți și pe Calea Moșilor, la care se adaugă centre de vânzare în Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Timișoara, ca și în Sofia și Chișinău.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Meli Melo – Paris, înființată de antreprenorii francezi Hubert Larmaraud și Stephane Dumas, a deschis primul magazin destinat bijuteriilor și accesoriilor pentru femei, în anul 1998 în București. Retailerul este controlat printr-o entitate înregistrată în Cipru - Frumentum Limited.
Lanțul de magazine comercializează cercei, coliere, brățări, eșarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genți, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de păr, dar și încălțăminte și piese vestimentare.
Anul trecut, Meli Melo a intrat și pe piața de decorațiuni interioare, prin preluarea magazinelor Bonsai sub brandul Meli Melo Deco.
Brandul Bonsai este prezent cu magazine în Bucuresti în Park Lake, Cora Pantelimon, Auchan Titan si Centrul Comercial Orhideea, care au intrat însă într-un proces de rebranding până la finalul anului trecut.