CONFIRMARE evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro și cedează o participație minoritară

CONFIRMARE evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro și cedează o participație minoritară

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

Andreea Guţu
Andreea Guţu
scris 17 aug 2022

Retailerul online evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei.

În cadrul tranzacției, Catalyst Romania Fund II preia un pachet minoritar în Evolution Prest Systems SRL, compania care operează platforma de comerț electronic evoMAG.

Urmărește-ne și pe Google News

Profit.ro a anunțat în vara anului trecut că evoMAG negociază atragerea unei finanțări de până la 5 milioane de euro de la fonduri de investiții, pentru accelerarea creșterii companiei, iar pe termen mediu ia în calcul și listarea la bursă. În primăvară, Profit.ro a anunțat că evoMAG pregătește vânzarea unei participații minoritare.

Fondul de Investiții Catalyst România este condus de Marius Ghenea, ca managing partner.

Investiția atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG.

FOTO Lanțul canadian de cafenele Tim Hortons, indicat recent că și-a spionat clienții, își pregătește intrarea în România CITEȘTE ȘI FOTO Lanțul canadian de cafenele Tim Hortons, indicat recent că și-a spionat clienții, își pregătește intrarea în România

„Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experiență în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG și care ne împărtășește viziunea de dezvoltare”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Investiția atrasă va susține extinderea evoMAG pe piețele online din România și la nivel internațional, prin prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltării în offline, prin inaugurarea a două showroom-uri evoMAG, în următorii doi ani, precum și dublarea anuală a portofoliului de produse în următorii 3 ani, implicit, dezvoltarea de noi categorii de produse, extinderea spațiului de depozitare și eficientizarea proceselor operaționale pentru a susține creșterea anticipată.

Anul trecut, evoMAG a înregistrat  vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46% - cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă atipică și pe fondul accelerării comerțului online la nivel general. Analizând evoluția evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o creștere anuală medie de 25%.

Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu vârfuri de vânzări în categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. Produsele pentru casă și grădină reprezintă o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta.

În ianuarie, evoMAG a anunțat investiții de 200.000 de euro în 2022 și o creștere accelerată a numărului de salariați, la peste 100 de persoane.

evoMAG este o companie de familie, cu 16 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

viewscnt
Afla mai multe despre
evomag
finantare