Grupul chinez Alibaba a anunțat miercuri că platformele sale de comerț electronic au primit comenzi în valoare record de 498,2 miliarde de yuani (75,1 miliarde de dolari) de Ziua Celibatarilor, transmite Reuters.
Ziua celibatarilor, cel mai mare eveniment de vânzări cu discount din lume, care eclipsează Black Friday și Cyber Monday din Statele Unite, a avut loc în acest an pe parcursul a patru zile, iar consumatorii îngrijorați de restricțiile legate de noul coronavirus au comandat 16 milioane de bunuri cu discount, scrie News.ro.
Evenimentul organizat de gigantul Alibaba a atras până acum de 20 de ori mai multe comenzi, în funcție de valoare, comparativ cu evenimentul Prime Day organizat de Amazon.com pe parcursul a două zile.
Succesul evenimentului din acest an al Alibaba este considerat în mare parte drept un indiciu al redresării economiei chineze după epidemia de Covid-19.
”Din cauza Covid-19, mulți chinezi nu pot călători în străinătate. Acest lucru stimulează consumul online”, a spus vicepreledintele Alibaba, Liu Bo.
Această performanță este o ușurare pentru Alibaba, care săptămâna trecută a pierdut circa 10% din valoarea sa de piață, după ce autoritățile de reglementare chineze au provocat suspendarea listării companiei afiliate de servicii financiare online Ant Group.
Peste 340 de companii, între care Apple, L’Oreal și Huawei Technologies au realizat vânzări de peste 100 de milioane de yuani (15 milioane dolari).