Interesul românilor pentru shoppingul online a crescut puternic în ultimul an, numărul produselor comandate online de pe Fashion Days crescând cu peste 25% în perioada ianuarie – octombrie 2016, față de aceeași perioadă a anului precedent.
Categoria care s-a aflat în topul preferințelor clienților Fashion Days, cu cele mai multe produse comandate, a fost îmbrăcămintea, urmată de articolele sportive, pantofii, lenjeria intimă și articolele pentru casă. Clienții Fashion Days adaugă în medie 2-3 produse în coșul de cumpărături și preferă să își reînnoiască garderoba cel puțin o dată la 2 luni.
”Clienții noștri sunt interesați de ultimele colecții, de noile produse și branduri apărute, și sunt foarte atenți la ceea ce poartă”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
În topul celor mai cumpărate branduri de către clienții Fashion Days în primele zece luni ale acestui an, dintr-un portofoliu de peste 1.000 de branduri cunoscute la nivel internațional, sunt United Colors of Benetton, Zee Lane, Le Coq Sportif, Mango, Esprit, Calvin Klein, Levi’s și Pepe Jeans London.
În România, peste 80% din cei care aleg să își înnoiască garderoba online au vârste cuprinse între 25-45 de ani.
În topul culorilor produselor comandate pe Fashion Days, predomină albastrul, negrul, albul și rozul. Cele mai multe comenzi plasate pe www.fashiondays.ro vin din București și Ilfov, fiind urmate de Constanța, Cluj Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.
Magazinul online Fashion Days cuprinde peste 500.000 de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, de la peste 1.000 de branduri.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.