Clienții eMAG au plasat cu 40% mai multe comenzi decât în anul precedent. Tendințe în ecommerce

Clienții eMAG au plasat cu 40% mai multe comenzi decât în anul precedent. Tendințe în ecommerce
scris 20 feb 2019

Pe fondul diversificării gamelor de produse și servicii, cumpărăturile online la eMAG au evoluat semnificativ în 2018, iar clienții  au plasat cu 40% mai multe comenzi decât în anul precedent.

În 2018, mai mult de jumătate (57%) dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile.

Suedia va interzice vânzarea unor mașini CITEȘTE ȘI Suedia va interzice vânzarea unor mașini
Urmărește-ne și pe Google News

Comoditatea, sursă de creștere a plăților cu cardul online

În 2018, numărul de tranzacții cu cardul online pe platforma eMAG a crescut cu 53%, tendință care este de așteptat să se mențină și anul acesta. 

În acest context, 33% din numărul total de tranzacții cu cardul este realizat prin intermediul cardurilor de credit, iar una din zece tranzacții în rate este plătită cu cardul de cumpărături eMAG.

VIDEO&FOTO Citroen Ami One Concept, cel mai mic automobil electric, pregătit spre lansare CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Citroen Ami One Concept, cel mai mic automobil electric, pregătit spre lansare

Comerțul se democratizează: online-ul aduce produsele la sate

Pe fondul cdezvoltării internetului mobil, eMAG estimează că în acest an va continua să crească numărul de comenzi plasate din zona rurală. Anul trecut, numărul de comenzi plasate din zonele rurale a crescut cu 50%, comparativ cu anul precedent.

Produsele fashion și articolele de bricolaj, în centrul atenției

În 2018, categoriile de produse cu cele mai mari creșteri la eMAG au fost fashion, articole de bricolaj, mobilă și saltele sau jucării și articole pentru copii și este de așteptat ca această tendință să continue și în 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
comenzi emag
cumparaturi online
livrare emag