Pantone Color Institute trasează în fiecare an trendul în culoare. Compania americană specializată inițial pe printing și înființată în anii ’50 la New York are acum sediul în New Jersey și oferă în fiecare an “culoarea” în tendințe, nuanță care influențează domenii diverse, de la modă până la design grafic.
Classic Blue, desemnată “culoarea vedetă” a anului 2020 pe baza a ceea ce se întâmplă cultural și social, la nivel global
În fiecare an, în decembrie, Institutul Pantone anunță culoarea anului următor, iar asta se întâmplă în urma unui research extins, ținându-se seama de evenimentele culturale de peste tot din lume, dar și de nevoile societății în acel moment.
Pe 4 decembrie 2019, specialiștii Pantone au dat publicității “culoarea vedetă” a anului 2020: Classic Blue.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Încredere, calm, introspecție, dar și speranță sunt doar câteva dintre simbolurile Classic Blue
Dacă 2019 a fost anul Living Coral, nuanță mai animată, care îndemna mai mult spre acțiune, Classic Blue inspiră calm, încredere și siguranță, punând mai mult accent pe comunicare și conexiunea cu ceilalți. Directorul executiv Pantone Color Institute a adăugat că în acest moment lumea are nevoie de liniște, introspecție, încredere și credință, iar albastrul clasic este acea culoare care ne asigură mereu că fiecare zi vine cu o nouă șansă.
Classic Blue, regăsită deja în tendințele din modă, artă, design interior sau textile
Ca și în ceilalți ani, culoarea Pantone se regăsește în mai toate domeniile, de la modă și design interior până la artă și design grafic. Fiind o nuanță predominant artistică, cu valențe care stimulează foarte mult zona creativă, Classic Blue a fost introdusă cu succes și în design interior, acolo unde diversele obiecte de Home Deco în nuanțe de Classic Blue sunt tot mai cerute.
SensoDays și toate brandurile de top prezente pe site urmează trendurile de culoare trasate de Pantone Color Institute, incluzând în portofoliu produse în nuanțe de albastru clasic.
De la seturi pentru servirea mesei și decorațiuni până la căzi de baie sau covoare pentru living, Classic Blue se regăsește în multe dintre produsele premium de pe SensoDays
Classic Blue și-a făcut loc printre produsele de top SensoDays, regăsindu-se în produsele pentru servirea mesei, atât de elegante și în tendințe, așa cum sunt seturile de la LSA International sau Villeroy&Boch.
Classic Blue în obiectele pentru decorarea sau utilarea băii capătă accente ceva mai dramatice. Designerii au conceput căzi cu o structură și un design special, adăugându-le nuanțe de Classic Blue, așa cum este Goya Glam Graphite de la Besco.
Livingul este o parte foarte importantă a casei, una în care covorul Missoni Saturnia, cu note de albastru clasic, va aduce mai mult calm, concentrare și relaxare, la fel și vaza Kartell Shanghai albastru transparent, cu un design de Mario Bellini, perfectă pentru living sau orice alt colț al casei.
SensoDays vine periodic cu cele mai noi și în tendințe produse din zona Home Deco, având în portofoliu branduri de lux, celebre peste tot în lume. Cel puțin un produs SensoDays se află astăzi în peste 200.000 de case ale românilor, clienții fiind atrași de calitatea, diversitatea și accentul modern al colecțiilor de pe site sau din showroom.