Ciocolata Toblerone este obligată să-și schimbe ambalajul

Ciocolata Toblerone este obligată să-și schimbe ambalajul
scris 6 mar 2023

Imaginea vârfului muntos Matterhorn va fi eliminată de pe ambalajul Toblerone după ce o parte din producția batonului de ciocolată va fi mutată în afara Elveției, ceea ce înseamnă că se încalcă restricțiile de marketing legate de utilizarea iconografiei elvețiene, relatează The Guardian.

Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV

Muntele de 4.478 de metri înălțime, al cărui vârf piramidal aproape simetric oglindește forma batonului de ciocolată cu migdale și miere, va fi înlocuit cu un vârf alpin mai generic, a declarat proprietarul american al mărciI, Mondelez, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Chipsuri de legume, retrase de la comercializare CITEȘTE ȘI Chipsuri de legume, retrase de la comercializare

„Reproiectarea ambalajului introduce un logo de munte modernizat și simplificat, care se aliniază cu estetica geometrică și triunghiulară”, a declarat un purtător de cuvânt Mondelēz pentru ziarul Aargauer Zeitung.

Pe ambalajul Toblerone va citi acum „stabilit în Elveția”, mai degrabă decât „din Elveția”.

Legislația „elvețiană” introdusă în 2017 restricționează utilizarea crucii albe a drapelului național pe fond roșu, precum și a altor indicatori de proveniență elvețiană, în produsele alimentare, produsele industriale și servicii.

Pentru ca produsele alimentare să se comercializeze ca fiind „fabricate în Elveția”, 80% din ingredientele brute trebuie să provină din țară, iar majoritatea procesării să aibă loc acolo. Pentru lapte și produse pe bază de lapte, cota necesară este de 100%, cu excepții pentru ingredientele care nu pot fi obținute din Elveția, cum ar fi cacao.

VIDEO&FOTO Afacerea poloneză de familie Grospol intră în România cu propriul portal de vânzare online CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Afacerea poloneză de familie Grospol intră în România cu propriul portal de vânzare online

Studiile au arătat că anumite produse marcate ca „made in Switzerland” sunt vândute la un preț cu 20% mai mare decât bunurile comparabile din alte origini, prețul de vânzare crescând cu până la 50% pentru articolele de lux.

Numele batonului vine de la numele de familie al ciolocatierului, Theodor Tobler, și al torrone sau nougat, un produs de cofetărie, specific tradițiilor de Crăciun din sud-vestul Europei.

În 2016, Toblerone a fost în atenția presei când a mărit diferențele dintre bucățile triunghiulare de ciocolată de pe batoanele vândute în Marea Britanie, se presupune că pentru a putea vinde gustarea la același preț, dar la o greutate redusă de la 170 g la 150 g. Un an mai târziu, Mondelēz a redus și greutatea batoanelor Toblerone vândute în Germania, cu numărul de vârfuri triunghiulare coborât la 11 de la 15.

Astfel de „controverse” i-au garantat lui Toblerone o serie de marketing gratuit, vânzările fiind în creștere în ciuda presupusei indignări în rândul clienților. Batonul a revenit la forma inițială în 2018.

Mondelēz, care deține Toblerone din 2012, a anunțat anul trecut că de la sfârșitul anului 2023 va muta o parte din producție la fabrica sa din Slovacia, unde produce și marca de ciocolată Milka făcută inițial în Elveția.

viewscnt
Afla mai multe despre
toblerone
ciocolata