Christopher Jones, P&G Urlați: Am înregistrat un avans de peste 40% al producției în ultimii doi ani. Producem pentru un miliard de consumatori, creștem în fiecare an

Christopher Jones, P&G Urlați: Am înregistrat un avans de peste 40% al producției în ultimii doi ani. Producem pentru un miliard de consumatori, creștem în fiecare an

FOTO: Christopher Jones

scris 14 feb 2018

Fabrica Procter&Gamble din localitatea Urlați, județul Prahova, a înregistrat, în ultimii doi ani, un avans de peste 40% al producției, la jumătatea anului fiscal are un avans de 10-15% față de estimarea inițială, în contextul creșterii consumului în piețele deservite, iar unitatea produce pentru un miliard de consumatori, a declarat, pentru News.ro, directorul general al fabricii, Christopher Jones.

Fabrica de la Urlați și-a început activitatea în 2010 și este specializată pe brandurile Pantene și Head & Shoulders, de îngrijire a părului. Până în prezent, Procter&Gamble a investit peste 100 milioane de dolari în această unitate.

Urmărește-ne și pe Google News

”Fabrica de la Urlați este un succes, a înregistrat o creștere de aproximativ 40% a producției în ultimii doi ani, din punct de vedere al numărului de unități pe care le producem. Din punct de vedere al lanțului logistic, unul dintre aspectele foarte importante pentru fabrică este că răspunde nevoilor a peste un miliard de consumatori. Avem un lanț logistic foarte complex, din partea de nord, Rusia, până în partea de sud, Turcia, din Polonia până în Azerbaijan”, a afirmat Jones.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Această regiune este una într-o continuă creștere, care s-a văzut și în majorarea producției din fabrica de la Urlați, România având astfel un rol cheie în operațiunile globale ale companiei, a precizat Jones. Fabrica de la Urlați are în prezent în jur de 300 de angajați, fără a exista o diferență semnificativă față de 2016. Compania a susținut majorarea producției din ultimii ani prin investiții în îmbunătățirea tehnologiei și creșterea productivității, a spus Jones.

Afacerile Vegis.ro, magazin online de produse naturiste, au depășit 1,8 milioane euro. Comenzile de pe dispozitive mobile urcă CITEȘTE ȘI Afacerile Vegis.ro, magazin online de produse naturiste, au depășit 1,8 milioane euro. Comenzile de pe dispozitive mobile urcă

”Ne așteptăm ca majorarea producției să continue și în 2018, în linie cu creșterea economică din regiunea pe care o deservim. În acest moment, la jumătatea anului fiscal, față de ce am estimat la început, avem un avans de 10-15% al producției. (...) Estimăm că acest avans se va păstra până la finalul anului financiar”, a precizat directorul general.

Jones consideră că această creștere se va materializa la finalul anului fiscal și va susține operațiunile mai multor furnizori de pe piața locală.

”Fabrica din Urlați este încă nouă, a fost deschisă în 2010. Anul acesta, în mai, facem opt ani. În 2010, nu aveam toți furnizorii locali pentru etichete și materiale de împachetat, astăzi ne aprovizionăm 100% de pe plan local. (..) Cel mai nou furnizor local a venit în zonă în ultimele 12 luni”, a spus directorul general.

Jones a atras atenția că impactul pozitiv al creșterii producției se vede și la nivelul forței de muncă. Astfel, în Urlați, înainte de deschiderea fabricii, rata șomajului era de 30-40%, aceasta ajungând astfel la o singură cifră. Circa 60% dintre angajații unității sunt din Urlați, iar ceilalți din zonele învecinate.

”Fabrica din Urlați este una dintre cele mai bune pe care P&G le are, la nivel global, raportându-ne la principalii indicatori de performanță: cum răspundem la cererile clienților, rezultate în ceea ce privește siguranța, calitatea etc. (...) Unitatea, dintre fabricile P&G pentru produse de îngrijire a părului la nivel global, este cea mai eficientă din punct de vedere al consumului de energie. Ne preocupă mult și impactul asupra mediului, avem zero deșeuri care ies în exteriorul fabricii, toată electricitatea pe care o folosim provine din surse regenerabile”, a afirmat Jones.

Directorul susține că firma are proiecte pentru eficientizarea acvitității și reducerea emisiilor de carbon, unul din acestea vizând combinarea mărfii din camioane. Astfel, produsele de la Urlați, mai grele, sunt transportate alături de produse mai ușoare, care provin de la alte fabrici ale companiei, din regiune. În acest fel, este redus numărul de camioane și, implicit, amprenta de carbon.

”Am redus numărul de camioane și în ceea ce privește livrarea de materii prime. Înainte ca toți furnizorii de etichete și ambalaje să fie 100% locali, acestea veneau din Franța și Germania. Acum, vin din Urlați, Ploiești sau zona din apropiere”, a spus Jones.

Directorul fabricii susține că, în general, unitatea nu are o problemă în a găsi noi angajați și subliniază că a fost plăcut surprins de calitatea profesională a oamenilor din regiune.

”Acum 3-4 ani, am identificat un domeniu în care am fi putut avea probleme de recrutare pe termen mediu, acela al tehnicienilor specializați pe echipamente electrice, pe zona de automatizări. Pentru a preîntâmpina eventualele deficiențe de personal, am făcut un parteneriat cu școala și am dezvoltat, încă de acum 3-4 ani, o clasă tehnică. Am dotat-o cu ce era nevoie, iar anul trecut am construit și o sală de clasă, o clădire complet nouă astfel încât elevii să aibe cele mai bune condiții. Cei care au cele mai bune rezultate, primesc burse de la noi. După absolvire, cei care doresc au șansa de a deveni angajați în fabrică sau la furnizorii noștri”, a spus Jones.

Fabrica din Urlați face în mod constant angajări, fluctuația de personal fiind de sub 5%.

”În ultimele șase luni, am făcut investiții semnificative, de zeci de milioane de dolari, în îmbunătățirea sistemului de producție. La rândul lor, furnizorii noștri au făcut investiții atât din punct de vedere tehnic cât și în resurse umane, pentru a susține creșterea de volum”, a explicat Jones.

El a precizat că, în cadrul companiei, este promovată o cultură a diversității și egalității, ponderea femeilor manager fiind de 55%, iar ponderea angajaților femei este de 50% din total. În cazul apariției în viitor a unei crize pe plan global, care să ducă la o scădere a consumului la nivel mondial, cel mai puternic atu al unei companii îl reprezintă brandurile, consideră Jones.

”Totul se rezumă la branduri, dacă acestea răspund și chiar depășesc nevoile consumatorilor, dacă le oferă o experiență superioară, atunci acestea vor duce compania mai departe și în vremuri mai dificile. Eu, ca director de fabrică, pentru a pregăti compania în eventualitatea unor vremuri dificile, mă asigur că vom continua să avem organizație puternică, că vom continua să creștem capacitățile oamenilor și mă concentrez spre a livra în funcție de principalii indicatori de performanță, în așa fel încât să ofer pentru P&G cea mai bună soluție într-o asemenea situație”, a afirmat directorul fabricii.

viewscnt
Afla mai multe despre
procter&gamble
urlati
christopher jones