Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?

Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?
scris 22 feb 2021

Ai un magazin online și te bucuri că investițiile în marketing și-au făcut treaba, ai tot mai mulți vizitatori. Ai prețul corect, mulți aleg produsele dorite și tocmai când să lanseze comanda, se mută pe un site concurent. Dacă te întrebi de ce, este pentru că fiecare client nou vine cu propriile așteptări, iar experiența de la finalizarea coșului și procesele tale de livrare trebuie să fie adaptate pentru fiecare.

În această perioadă în care oamenii sărbătoresc într-un fel sau altul iubirea, cumpărăturile se precipită, comenzile se aglomerează, magazinele gestionează cu dificultate situația, iar cumpărătorii sunt cei care au cel mai mult de suferit.

Urmărește-ne și pe Google News

Postis, primul startup LogTech din România care, începând din 2016, transformă sectoarele de logistică, retail și transport prin utilizarea tehnologiilor IT, propune o soluție care rezolvă problemele retailer-ilor și satisface cele mai diverse nevoi ale compărătorilor online.

Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?

Noul Delivery Widget de la Postis este instrumentul prin care este îmbunătățit semnificativ modul în care sunt finalizate comenzile din magazinele online, cumpărătorii beneficiind de posibilitatea de a-și alege unde, când și cum să le fie livrate produsele. În lipsa acestor variante, abandonul la finalizarea comenzii apare deoarece opțiunile de livrare limitate nu mai corespund obiceiurilor și programului lor.

Magazinele online care utilizează deja Delivery Widget-ul Postis se bucură de o rată scăzută de abandon a coșului de cumpărături și de creșterea ratei de conversie datorată flexibilității îmbinate cu ușurința de a alege.

Delivery Widget-ul Postis aduce beneficii care îi va determina pe clienți să te recomande mai departe. Iată care sunt opțiunile de livrare:

  • Livrări oricând - livrări express în aceeași zi, standard sau programate la o dată și oră aleasă de client
  • Livrări oriunde - prin curier acasă sau la birou, sau prin ridicare personală dintr-unul din cele peste 2000 de puncte de livrare sau dintr-un magazin fizic al retailerului.

Interfața este una prietenoasă, atât cu clienții, cât și cu site-ul unde se plasează comenzile. Cumpărătorii se vor bucura de o structură logică și ușor de urmărit, putând să aleagă modalitatea de livrare a comenzii preferată din 4 click-uri. Pentru retailer, interfața poate fi adaptată la design-ul magazinului său online, fără a mai fi necesare dezvoltări suplimentare.

Ce beneficii imediate aduce Delivery Widget-ul Postis retailerilor:

  • Rată de conversie mai mare prin reducerea abandonului la nivelul coșului de cumpărături, astfel crescând și loialitatea
  • Economisirea timpului prin integrare imediată plug&play
  • Reducerea costurilor de operare și livrare prin utilizarea tuturor instrumentelor de management, optimizare și automatizare a livrării disponibile în Platforma Postis

Reinventarea experienței de livrare și transformarea proceselor de logistică în instrumente de marketing și relații cu clienții începe chiar din site-ul tău. Te invităm să afli mai multe detalii pe pagina dedicata!

viewscnt
Afla mai multe despre
postis
delivery widget