Casa Berarilor Artizani a intrat în Cluj-Napoca, unde vrea să deschidă încă 3 magazine în următorul an

Casa Berarilor Artizani a intrat în Cluj-Napoca, unde vrea să deschidă încă 3 magazine în următorul an
scris 10 sep 2020
Casa Berarilor Artizani s-a extins, printr-un francizat local, în Cluj-Napoca, unde intenționează să deschidă încă trei magazine până la finele anului 2021.

Rețeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la o rețea de 5 unități la nivel național.
 
Casa Berarilor Artizani este un concept de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) și pune în vânzare peste 100 de tipuri de bere artizanală.
Hornbach inaugurează un nou magazin CITEȘTE ȘI Hornbach inaugurează un nou magazin

Magazinul proaspăt deschis în Cluj-Napoca, primul din acest oraș, este operat de un francizat local, o antreprenoare aflată la prima experiență de afaceri. Investiția a fost de 30.000 de euro.

“Clujul este un pariu strategic pentru brandul Casa Berarilor Artizani prin dezvoltarea rețelei într-un oraș special, în care piața berii și a microberăriilor artizanale este foarte emancipată, printre cele mai mature din țară: producătorii locali sunt profesioniști, brandurile locale sunt puternice, în timp ce consumatorii au o cultură a berii dezvoltată”, a declarat Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor Artizani.
 
Potrivit reprezentanților Casa Berarilor Artizani, piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul 7 în Europa), spre deosebire de nivelul țărilor din jurul nostru, unde media pieței berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparație, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere.
 
 

 

Urmărește-ne și pe Google News
viewscnt
Afla mai multe despre
casa berarilor artizani
berarie
bere
bere artizanala
florin mindru