Casa Berarilor Artizani s-a extins, printr-un francizat local, în Cluj-Napoca, unde intenționează să deschidă încă trei magazine până la finele anului 2021.
Rețeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la o rețea de 5 unități la nivel național.
Casa Berarilor Artizani este un concept de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) și pune în vânzare peste 100 de tipuri de bere artizanală.
CITEȘTE ȘI Hornbach inaugurează un nou magazin
Magazinul proaspăt deschis în Cluj-Napoca, primul din acest oraș, este operat de un francizat local, o antreprenoare aflată la prima experiență de afaceri. Investiția a fost de 30.000 de euro.
“Clujul este un pariu strategic pentru brandul Casa Berarilor Artizani prin dezvoltarea rețelei într-un oraș special, în care piața berii și a microberăriilor artizanale este foarte emancipată, printre cele mai mature din țară: producătorii locali sunt profesioniști, brandurile locale sunt puternice, în timp ce consumatorii au o cultură a berii dezvoltată”, a declarat Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor Artizani.
Potrivit reprezentanților Casa Berarilor Artizani, piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul 7 în Europa), spre deosebire de nivelul țărilor din jurul nostru, unde media pieței berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparație, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere.
Urmărește-ne și pe Google News