Carrefour semnează un acord pentru a instala panouri solare

Carrefour semnează un acord pentru a instala panouri solare
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 iul 2024

Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu compania franceză de energie regenerabilă GreenYellow pentru instalarea și operarea de panouri solare în parcările a aproximativ 350 dintre hipermarketurile și supermarketurile sale din Franța.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR
18 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: CEC Bank
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, TeraPlast
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Conform acordului, GreenYellow va finanța echipamentele de producție fotovoltaice care se preconizează că vor genera aproximativ 450 GWh de energie electrică pe an, acoperind aproximativ 20% din cererea de energie a magazinelor Carrefour.

 Burberry își schimbă CEO-ul, acțiunile se prăbușesc CITEȘTE ȘI Burberry își schimbă CEO-ul, acțiunile se prăbușesc

GreenYellow are în prezent 1.320 de centrale solare instalate sau în construcție.

Carrefour, cel mai mare retailer european, a anunțat recent că se așteaptă la beneficii financiare mai mari de pe urma achiziționării activelor Cora și Match decât estimase anterior, în pofida costurilor mai ridicate decât previzionase.

În urmă cu un an, Carrefour, cel mai mare retailer european, a anunțat că a fost de acord să achiziționeze activele Cora și Match din Franța de la grupul belgian Louis Delhaize, tranzacția fiind evaluată la 1,05 miliarde de euro (1,2 miliarde de dolari).

Creșterea vine de pe urma performanței mai bune a magazinelor, a optimizării costurilor, în pofida costurilor de integrare mai mari decât se anticipa, a informat Carrefour.

Wizz Air reintroduce o cursă din România, oprită în pandemia COVID CITEȘTE ȘI Wizz Air reintroduce o cursă din România, oprită în pandemia COVID

Grupul intenționează să pună toate hipermarketurile Cora sub sigla Carrefour înainte de finalul lui 2024, în timp ce produsele Carrefour vor fi disponibile atât la Cora, cât și la Match din septembrie 2024.

„În urma achiziției siglelor Cora și Match, Carrefour a desfășurat cea mai mare operațiune a sa din Franța din ultimii peste 20 de ani și își consolidează poziția de lider în distribuția de alimente pe piața sa internă. Această operație consolidează poziția Carrefour pe piața franceză, cu 60 de hipermarketuri Cora și 115 supermarketuri Match, aflate în special în regiunile Grand East și Nord din Franța, unde Carrefour a avut din punct de vedere istoric o prezență redusă”, a afirmat Alexandre Bompard, președintele și directorul general al Carrefour, într-un comunicat.

FOTO Penny lansează în România o campanie „Vino cu mărunțiș și te recompensăm\ CITEȘTE ȘI FOTO Penny lansează în România o campanie „Vino cu mărunțiș și te recompensăm"

Carrefour se așteaptă până în 2027 la o contribuție suplimentară la profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere și amortizare (EBITDA) de 130 milioane de euro (139,4 milioane de dolari) la o rată anualizată, față de un nivel previzionat original de 110 milioane de euro.

Costurile de integrare, distribuite în special între 2024 și 2025, ar urma să ajungă la 250 milioane de euro, în loc de un nivel de 200 milioane de euro anticipat inițial.

În urmă cu aproape un an, Carrefour a anunțat că va achiziționa, în numerar, magazinele din Franța ale Cora și Match de la rivalul Louis Delhaize, tranzacția fiind evaluată la 1,05 miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
magazine
panouri solare