Carrefour se asociază cu Google pentru a-și dezvolta vânzările online pe piața franceză

Carrefour se asociază cu Google pentru a-și dezvolta vânzările online pe piața franceză
scris 12 iun 2018

Carrefour s-a asociat cu Google pentru a-și dezvolta vânzările online pe piața franceză, unde companiile concurente lansează la rândul lor ofensive în domeniul comerțului electronic, transmite Reuters.

Retailerul francez a anunțat că produsele dale vor fi disponibile pe noul site de cumpărături al Google din Franța, sau prin sistemele operate de Google, cum ar fi dispozitivele comandate vocal, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News

Colaborarea dintre Carrefour și Google survine pe fondul reformării pieței de retail franceze, retailerii investind în platforme online și servicii de livrare la domiciliu pentru a câștiga clienți și a concura mai eficient gigantul american de comerț electronic Amazon.

O nouă platformă de livrare de mâncare, cu sediul în Columbia, a intrat în România CITEȘTE ȘI O nouă platformă de livrare de mâncare, cu sediul în Columbia, a intrat în România

În luna martie, rețeaua de magazine Monoprix a grupului Casino a devenit prima companie franceză de retail care a încheiat un acord pentru vânzarea produselor sale pe Amazob.

Casino mai are și un parteneriat pentru livrări la domiciliu cu retailerul online Ocado din Marea Britanie.

Google oferă servicii de cumpărături online unor companii de retail precum Walmart, care permite acestora să îșilisteze produsele pe un site dedicat cumpărăturilor sau prin servicii cum sunt Google Assistant pe telefoane mobile sau dispozitive comandate vocal.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
google