Carrefour l-a numit pe Sebastien Picart în funcția de Director Supermarket, calculul fiind că, din acest rol, va contribui, cu o experiență de peste 20 de ani în retail, la întărirea strategiei de dezvoltare a formatului Carrefour Market în România.
Printre obiectivele majore de viitor ale lui Sebastien Picart sunt, în plus față de continuarea planului de expansiune, și personalizarea experienței de cumpărături a clienților în Carrefour Market precum și accelerarea digitalizării și implementarea de proiecte de creștere a productivității.

Sebastien Picart are o experiență de 20 de ani în echipa Carrefour Franța, unde, din 2017, a preluat poziția de Director Transformare și Digitalizare Proximitate, prin care a contribuit semnificativ la implementarea strategiei și accelerarea procesului de transformare a businessului prin simplificare și digitalizare în activitatea operațională. Pe parcursul carierei sale, a avut mai multe roluri în echipa Operațională a Carrefour, de la Director Proiecte Comerciale, Director Regional Supermarket, Director Concept Supermarket Franța, Director Operațional Supermarket.
Carrefour România deține peste 360 de magazine.