Distribuitorul francez Carrefour a început, în această săptămână, să reducă prețurile cu aproximativ 10% în medie, la un număr de aproximativ 500 de produse, în ideea de a-i ajuta pe cumpărătorii francezi să facă față costului ridicat al vieții, a declarat miercuri un purtător de cuvânt de la Carrefour, transmite Reuters.
Reducerile de prețuri acoperă produse alimentare și de igienă de la 400 de mărci și 100 de produse vândute sub marcă proprie, scrie Agerpres.
Potrivit unei liste consultate de Reuters, produsele vizate de reduceri sunt mărci care variază de la băuturile carbogazoase Orangina, berea Heineken, apa minerală Badoit și până la deodorantele Dove și pasta de dinți Colgate.
Această rundă de reduceri de prețuri vine după ce marile companii alimentare din Franța au promis că vor reduce prețurile la sute de produse începând din luna iulie. Săptămâna trecută, ministrul francez al Finanțelor, Bruno Le Maire, a amenințat că vor fi impuse sancțiuni financiare dacă firmele nu își respectă promisiunile.
Cu o rețea multiformat de peste 14.000 de magazine în aproape 40 de țări, Grupul Carrefour este unul dintre liderii mondiali în domeniul retailului alimentar. În 2022, Carrefour a generat vânzări de 90,8 miliarde de euro. Rețeaua sa de magazine integrate are peste 335.000 de angajați care contribuie la transformarea Carrefour în liderul mondial al tranziției alimentare pentru toți, oferind în fiecare zi alimente de calitate, accesibile oriunde și la un preț convenient. În total, peste 500.000 de persoane lucrează sub brandul Carrefour în întreaga lume.