Grupul francez de distribuție Carrefour a raportat joi o cifră de afaceri de 78,609 miliarde euro în 2020, în creștere cu 7,8% în termeni comparabil față de 2019, în timp ce vânzările din România au crescut cu 2,1%, până la 2,327 miliarde euro, transmite Reuters.
De asemenea, la finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate și 28 de magazine de tip Cash & Carry, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Carrefour a precizat că profitul său operațional a crescut cu 16,7% în 2020 până la 2,173 miliarde euro. Vânzările au urcat cu 7,8%, până la 78,609 miliarde euro, cele mai bune performanțe înregistrate de Carrefour în ultimii 20 de ani. Acest lucru se datorează unor performanțe solide pe piețe precum Brazilia și Franța, în contextul în care retailerii de alimente din întreaga lume au profitat de o cerere mai mare din partea consumatorilor care au stat în casă în perioada crizei COVID-19.
Grupul francez de distribuție a dezvăluit că în prezent mizează pe noi reduceri de costuri în valoare de 2,4 miliarde euro până în 2023 și un flux net de numerar de peste un miliard de euro începând din 2021.