Procentul românilor care comandă online mâncare este în continuă creștere, numărul comenzilor crescând anul trecut cu 130% față de anul precedent.
Cea mai aglomerată perioadă a anului trecut a fost în lunile octombrie, noiembrie și decembrie, odată cu venirea sezonului rece, potrivit platformei de food ordering foodpanda.ro.
În ceea ce privește cele mai populare preparate, acestea au fost preponderent din meniul restaurantului McDonald's, topul comenzilor fiind condus de meniul Big Mac.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conform datelor centralizate de companie, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile foodpanda se ridică la circa 55 de lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult, cu o comandă medie de peste 70 lei. Aceștia sunt în urmați în top de gălățeni, cu 61,30 lei, sibieni (60,85 lei), clujeni (60 lei) și constănțeni (59,05 lei).
Modalitatea preferată de plată a clienților foodpanda a fost cea în numerar, în proporție de 75%.
Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează o creștere a plăților online, mai ales odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay. Tot din datele foodpanda, reiese că peste 66% din totalul comenzilor au fost generate de aplicația mobilă, acesta fiind un trend ascendent care se va menține și pe parcursul acestui an.
Cea mai mare comandă procesată de platformă anul trecut a fost efectuată din București și s-a ridicat la 1.171 lei, pentru mai multe preparate specifice bucătăriei japoneze.
foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 1.000 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzău.