Braiconf Brăila, cel mai mare producător de cămăși din România, își reconfigurează strategia de retail, în actual context de restricții impuse de autorități pe fondul pandemiei de coronavirus, și închide majoritatea magazinelor, inclusiv cele din mall-uri, orientându-se mai mult în același timp spre nișa premium.
Prin noua strategie pe care compania o va implementa, o parte semnificativă dintre magazinele brandului, care nu sunt conforme cu standardele impuse de produsele Braiconf, va fi închisă, urmând ca noul concept de magazin să fie creat în special pentru linia de cămăși premium.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Acest lucru presupune o reconfigurare a rețelei de magazine din țară si redeschiderea rețelei de magazine din străinătate, iar închiderea celor din mall-uri în această perioadă reprezintă o creștere a mărcii Braiconf, dar și o etapă nouă în relansarea segmentului nostru de retail”, spune Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.
Braiconf mai deține în prezent în portofoliul său de retail 12 magazine in Romania, dar oferă și opțiunea achizițiilor online pe site-ul propriu.
CITEȘTE ȘI Avantaj Client 8.087 euro TVA inclus pentru Sprinter 314 CDI Furgon, 11 mc, cu tracțiune față. Îndreaptă-te spre reușită!Reprezentanții companiei au specificat că noua strategie de retail presupune închiderea majorității magazinelor, evaluând portofoliul propriu de retail și renunțand la spațiile care nu se încadrează în filosofia mărcii. În plus, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie, decizia de a nu prelungi contractele cu mall-urile este una de îmbunătățire a strategiei de retail: „În contextul actual, nu ni s-a părut potrivită solicitarea unor centre comerciale, precum Cotroceni Park (AFI Cotroceni), de a continua să plătim chirie pe perioada în care magazinele nu au putut fi folosite, în lockdown, dar și pe perioada următoare, astfel că am decis să nu prelungim astfel de contracte”, mai spune Silviu Dumitrache.
Fabrica de la Brăila a fost deschisă în anul 1950 cu 280 de angajați.
Acționariul principal este Electroargeș, cu 61,5%, după ce fondul de investiții Bank Julius Baer & Co a vândut participația de 25,1% pe care o deținea.
Compania s-a îndreptat în primăvară împotriva fostului președinte CA. Anul trecut, cu 780 de angajați, a avut afaceri de 38,6 milioane lei și o pierdere de 4,4 milioane lei.