Bonami, retailer ceh de mobilier și decorațiuni, a încheiat anul trecut cu o creștere de circa 40% a afacerilor pe piața din România, la 10 milioane de euro.
Rezultatul EBITDA (profitul înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare), neauditat, a fost mai mare cu 209% față de 2019.
La nivel de grup, compania a avut o creștere similară a vânzărilor, la 70 de milioane de euro.
CITEȘTE ȘI Amazon a comandat sute de camioane care fucționează cu gaze naturale lichefiate, pentru activitățile din SUACompania planifică, pentru 2021, investiții suplimentare și lansarea propriilor mărci. Potrivit CEO-ului companiei, Pavel Vopařil, tot profitul va fi reinvestit în companie și în dezvoltarea acesteia.
Planurile Bonami includ și lansarea serviciului propriu de transport pe noi piețe, incluisv în România.
„Vrem să dezvoltăm propriul nostru transport, Bonami Kurýr, ce operează deja în trei țări (Cehia, Slovacia, Ungaria), pe toate piețele, inclusiv în România. Strategia de a avea cât mai multe bunuri în stoc, împreună cu transportul propriu, ne oferă atât o viteză sporită de livrare către client, cât și un control mai bun asupra întregului proces”, afirmă CEO-ul Bonami.
Depozitele vor fi în continuare extinse în 2021, dublându- și suprafața, de la 10.000 mp la 20.000 mp.
Bonami a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.