Auchan vrea să aducă produse românești în rețeaua sa internațională de magazine

Auchan vrea să aducă produse românești în rețeaua sa internațională de magazine
scris 29 oct 2015

Auchan lansează proiectul "România accelerează", prin care pune la dispoziția producătorilor și furnizorilor rețeaua sa internațională de magazine pentru vânzarea produselor fabricate în România.

Reprezentanții Auchan au anunțat joi, într-o conferință la care a participat și ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, că și-a propus să promoveze produsele românești în afara țării și să le facă accesibile atât comunităților de români din străinătate, cât și tuturor clienților din țările respective.

Urmărește-ne și pe Google News

Proiectul va fi pus în aplicare treptat în lunile care urmează, potrvit lui Frederic Bellon, directorul general al Auchan România.

În acest an a fost realizat prototipul și testul în magazine din Italia, cu o gamă restânsă de articole și zece furnizori integrați în proiect. Obiectivele pentru 2016 sunt de a extinde proiectul la trei țări, cu o gamă de 300 de articole, peste 100 de furnizori și un potențial de vânzare de câteva milioane de euro.

Primele produse care vor ajunge pe rafturile magazinelor din străinătate sunt mărci proprii Auchan, fabricate în România. În prezent, peste 800 de produse marcă proprie sunt fabricate în România de către 90 de firme partenere. La nivelul pieței autohtone, peste 90% din totalul furnizorilor Auchan România sunt companii românești.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu o suprafață netă de vânzare de 280.000 de metri pătrați și 11.000 de angajați. Grupul este al patrulea angajator privat din România, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri de 916 milioane de euro

Auchan Holding, al 11-lea mare grup de distribuție din lume, este prezent în 16 țări, având 330.700 de angajați. Auchan Retail reunește toate formatele de comerț alimentar: hipermarketuri (907 magazine în 12 țări), supermarketuri (867 în 9 țări și alte 1.987 supermarketuri asociate și în regim de franciză), proximitate, drive și e-commerce.

Grupul francez a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri consolidată cu taxe de 63 de miliarde de euro, din care 63% realizată în străinătate.

viewscnt
Afla mai multe despre
auchan
produse romanesti
magazine
strainatate