Retailerul francez Auchan transmite că a dezvoltat pe piața locală, până în prezent, peste 80 de filiere de produse românești, în diverse categorii alimentare: de la legume și fructe, carmangerie, băcănie, ouă, pește, lactate, unele dintre acestea Bio, numărul acestora urmând să ajungă la 100 până la finalul acestui an.
„Filierele sunt colaborări pe termen lung cu producătorii locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft”, spune Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Retail România.
Grupul francez Auchan a intrat pe piața românească în 2006.
Retailerul are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Afacerile Auchan România au avansat cu 9%, la 6,937 miliarde de lei în 2022, conform celor mai recente date disponibile. Profitul net a urcat cu 17%, la 100,321 milioane de lei.
Potrivit termene.ro, acționarii Auchan România sunt Monicole Exploitatiemaatschappij BV (Olanda) - 75% și Auchan Retail International (Franța) - 25%.