Auchan a investit 2 milioane euro pentru extinderea hipermarketului din Oradea

Auchan a investit 2 milioane euro pentru extinderea hipermarketului din Oradea
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 7 oct 2015

Auchan România a investit 2 milioane euro pentru extinderea cu 55% a hipermarketului din Oradea, de la 6.200 metri pătrați la 9.600 metri pătrați, a anunțat retailerul.

Investiția se adaugă altor 2 milioane de euro deja investite în urmă cu doi ani pentru remodelarea din Real în Auchan.

Urmărește-ne și pe Google News

”Hipermarketul Auchan Oradea a cunoscut un amplu proces de extindere, remodelare și modernizare a suprafeței de vânzare, concomitent cu mărirea semnificativă a gamei de produse cu 15.000 articole noi, la la 55.000 de articole”, se arată într-un comunicat al retailerului.

Auchan are o rețea de 33 de hipermarketuri în România, cel mai recent fiind deschis în primăvară la Brașov, în centrul comercial Coresi.

Grupul francez a deschis primul magazin în România în 2006, iar în prezent deține 33 de hipermarketuri în 18 orașe, cu o suprafață netă de vânzare de 276.500 metri pătrați, și 11.000 de angajați.

Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de euro în 2014, Auchan ocupă locul patru pe piața de retail din România, compania fiind devansată de Kaufland, Carrefour și Metro.

viewscnt
Afla mai multe despre
auchan
investiție
oradea