Auchan România a investit 2 milioane euro pentru extinderea cu 55% a hipermarketului din Oradea, de la 6.200 metri pătrați la 9.600 metri pătrați, a anunțat retailerul.
Investiția se adaugă altor 2 milioane de euro deja investite în urmă cu doi ani pentru remodelarea din Real în Auchan.
”Hipermarketul Auchan Oradea a cunoscut un amplu proces de extindere, remodelare și modernizare a suprafeței de vânzare, concomitent cu mărirea semnificativă a gamei de produse cu 15.000 articole noi, la la 55.000 de articole”, se arată într-un comunicat al retailerului.
Auchan are o rețea de 33 de hipermarketuri în România, cel mai recent fiind deschis în primăvară la Brașov, în centrul comercial Coresi.
Grupul francez a deschis primul magazin în România în 2006, iar în prezent deține 33 de hipermarketuri în 18 orașe, cu o suprafață netă de vânzare de 276.500 metri pătrați, și 11.000 de angajați.
Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de euro în 2014, Auchan ocupă locul patru pe piața de retail din România, compania fiind devansată de Kaufland, Carrefour și Metro.