Magazinul online de produse naturiste, bio și organice Vegis.ro a realizat o cifră de afaceri de 2 milioane de euro în primele 9 luni ale anului, în creștere cu 40% față de perioada similară din 2017, 20% dintre vânzări fiind generate de produse apicole și de imunizare. În trimestrul IV, vânzările acestor categorii cresc, de regulă, cu până la 100% față de lunile de vară.
Astfel, ultimele trei luni ale anului reprezintă, de obicei, peste 30% din vânzările totale, Vegis.ro estimând în aceste condiții afaceri de minimum 2,5 milioane euro pentru 2018.
"Având în vedere dinamica pozitivă înregistrată anul trecut în ultimul trimestru al anului, dar și faptul că estimăm că vom păstra o creștere de cel puțin 20% față de aceeași perioadă a lui 2017, ultimele 3 luni ale anului vor duce afacerile Vegis.ro la peste 2.5 milioane euro. Produsele apicole și produsele pentru imunizare reprezintă 20% din totalul vânzărilor, iar acest segment are vârf de sezon în lunile reci", spune Mihai Bucuroiu, fondator și Director Dezvoltare Vegis.ro.
Evoluția vânzărilor în primele 9 luni ale anului se datorează și atragerii de noi clienți, numărul comenzilor înregistrând o creștere de 40%, în condițiile menținerii valorii tranzacției medii la 150 lei.
Peste 60% dintre clienți sunt femei, din categoria activă de vârstă, 25-45 ani, preponderent din mediul urban.
Din noiembrie 2018, operațiunile Vegis.ro se vor desfășura dintr-un nou depozit situat în Brașov, care permite procesarea unui număr dublu de comenzi și susține extinderea portofoliului de produse cu game noi ce necesită condiții speciale de stocare.
Înființat la începutul anului 2012, Vegis.ro comercializează de peste 5 ani produse naturiste, bio sau vegane.