Retailerul irlandez de îmbrăcăminte Primark, una dintre cele mai mari companii în domeniu, care își vinde produsele la prețuri reduse, va deschide primul magazin din România în centrul comercial ParkLake, București, pe 15 decembrie.
Al doilea magazin va fi deschis tot în capitală, în AFI Cotroceni, dar anul viitor.
Primark și-a anunțat intrarea în România la începutul anului, confirmând informațiile anunțate de Profit.ro încă din 2017.
CITEȘTE ȘI KFC - Gafă în Germania pentru care își cere scuzeCompania caută de la lucrători în magazine și consilier vânzări la specialiști în resurse umane, Team Manager și Deputy Store Manager.
Primark intră astfel pe cea de-a 15-a piață, o continuare a planurilor de extindere în Europa Centrală și de Est, unde România se va alătura altor piețe-cheie, din Polonia, Republica Cehă și Slovenia.
În prezent, retailerul are un magazin în Slovenia, două magazine în Cehia și trei magazine în Polonia, cu planuri să deschidă încă trei magazine în Polonia până la sfârșitul anului 2023. Planurile Primark includ și lansarea retailerului pe cea de-a 16-a piață în 2023, în capitala slovacă Bratislava, amprenta totală din ECE ajungând astfel la 12 magazine pe cinci piețe.
„Este primul pas în România, vor urma mulți alții", spune Maciej Podwojski, Director Vânzări, Europa Centrală și de Est, Primark.
Eduard Moise a fost anterior Regional Sales Manager la New Yorker și Store Manager la H&M, relevă date analizate de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI VIDEO Snickers își cere scuze pentru o reclamă care a generat scandalCompania a anunțat că va intra în România, prin deschiderea primului magazin, în București, localizat în centrul comercial ParkLake. Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piață central și est europeană, dupa inaugurarea magazinelor sale din Slovenia, Polonia și Cehia, din ultimii ani.
Ulterior a anunțat că ia în calcul și AFI Cotroceni.
După ce a devenit o prezență importantă pe străzile comerciale britanice, Primark se extinde în Europa și Statele Unite, după ce și-a triplat suprafețele de vânzare la circa 1,2 milioane de metri pătrați în ultimul deceniu.
CITEȘTE ȘI Philip Morris International începe comercializarea în România a dispozitivului lil SOLID 2.0 introdus de IQOS pentru a accelera progresul către un viitor fără fumSpre deosebire de majoritatea retailerilor de îmbrăcăminte, Primark se bazează în totalitate pe magazinele fizice.
Primark, un retailer irlandez, lansat la Dublin în urmă cu peste 50 de ani, are mai multe de 400 de magazine pe 14 de piețe și peste 70.000 angajați.
Primark își propune să se extindă și în Franța, Italia și Peninsula Iberică, astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în cinci ani.